ANAT a renuntat la clasificarea suplimentara a hotelurilor
Data publicarii: 26-10-2007 | TurismAsociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) a renuntat sa mai ofere calificativul "Hotel recomandat ANAT" hotelierilor care ofera servicii de calitate, considerand ca "piata nu este pregatita pentru asta", a declarat presedintele Comisiei de Turism Intern a ANAT, Marius Usturoiu.
"Am decis sa pormovam in continuare toate hotelurile, pentru ca nu am dorit sa existe discutii ca am favoriza pe cineva. Deocamdata, piata romaneasca nu este pregatita pentru asa ceva. Poate in 2-3 ani vom putea sa facem o astfel de diferentiere", a spus Usturoiu. Acesta a adaugat ca a purtat discutii cu reprezntantii patronatelor, care au inteles faptul ca trebuie sa ridice calitatea serviciilor pentru a putea face fata concurentei. "Piata ii va elimina in cazul in care serviciile nu sunt de calitate. Am dicutat cu ei si cred ca si-au dat foarte bine seama de acest lucru. Oricum, anul acesta am sesizat o crestere a calitatii serviciilor, si ea se va imbunatati in fiecare an. Spre exemplu, hotelierii au promis ca sezonul viitor vor oferi clientilor sezlongurile gratis", a precizat Usturoiu. Potrivit oficialului ANAT, atat agentiile de turism cat si ceilalti lucratori din tursim trebuie sa se orienteze spre reechilibrarea incoming-ului.
ANAT a stabilit, la inceputul lunii octombrie, ca hotelurile sa primeasca, incepand din 2008, o clasificare suplimentara in ceea ce priveste calitatea serviciilor, prin introducerea brand-ului "Hotel recomandat ANAT".
ANAT urma sa ofere aceasta certificare hotelurilor care ofera clientilor servicii de calitate, de clasificarea propriu-zisa urmand sa se ocupe, in continuare ministerul. "Intentia noastra este de a ridica standardele in privinta managementului si calitatii serviciilor. Noi le vom recomanda turistilor acele hoteluri care consideram noi ca ofera servicii de calitate, insa decizia este a fiecarui om sa aleaga", a declarat, la acea vreme, Marius Usturoiu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut