Skoda si Peugeot, marii perdanti de pe piata romaneasca
Data publicarii: 26-10-2007 | AutoIn primele noua luni din 2007, cele doua marci s-au "remarcat" prin cresteri ale vinzarilor sub ritmul pietei de import, ceea ce s-a tradus prin pierderea de pozitii in clasamentul general. Vinzarile de autoturisme noi, din import si din productia autohtona, au crescut in primele noua luni cu 23,1%, ajungind la 228.877 de unitati, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA). Piata masinilor din productia locala s-a diminuat cu 8,2% in perioada ianuarie-septembrie 2007, pina la 82.566 de unitati.
Vinzarile de masini noi din import au crescut in acelasi interval cu 52,4%, ajungind la 146.311 unitati. In clasamentul primelor zece marci din import, in functie de vinzarile raportate in primele noua luni din 2007, doar trei marci si-au mentinut locurile de anul trecut. Renault si-a pastrat pozitia de lider cu 21.854 de unitati comercializate, desi cresterea vinzarilor cu 43,9% a fost sub nivelul inregistrat pe ansamblul marcilor auto din import.
Fiat si Toyota au ramas constante locurilor noua si zece, cu vinzari de 6.987 de unitati, respectiv 6.723 de unitati. Vinzarile Fiat s-au majorat cu peste 60% in perioada ianuarie-septembrie 2007, in timp ce ale Toyota au crescut cu peste 85%. Chevrolet si Hyundai au facut rocada. In urma dublarii vinzarilor, pina la 9.980 de masini, Chevrolet a urcat pe locul al saptelea, in timp ce Hyundai a coborit o pozitie, consemnind comercializari de 8.815 masini.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an