Alpha Bank Romania a depasit 100 de unitati
Data publicarii: 31-10-2007 | Finante-BanciReteaua de sucursale si agentii Alpha Bank Romania a atins 101 unitati, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In acest an au fost deschise 31 de noi puncte de vanzare, iar pana la sfarsitul anului 2007 reteaua bancii va cuprinde 125 de unitati. Agentiilor si sucursalelor Alpha Bank Romania li s-au alaturat de curand unitatile Alpha Point, un concept nou de magazin bancar plasat in mall-uri sau alte zone cu trafic intens.
Noile unitati Alpha Point sunt proiectate pentru a raspunde nevoii de servicii bancare a persoanelor fizice, oferind produse de creditare si de economisire, deschidere de conturi curente, abonare la Alpha Click, serviciul de Internet Banking, precum si alte operatiuni bancare si consultanta de specialitate.
"Alpha Point este un concept implementat si experimentat de Alpha Bank Group exclusiv in Romania", a declarat Sergiu Oprescu, Presedintele Executiv Alpha Bank Romania. "Noile unitati sunt flexibile si inovatoare, in concordanta cu valorile brandului. Cu Alpha Point venim in intampinarea clientilor nostri, asigurandu-le proximitatea si oferindu-le confortul dorit. Ne-am urmat clientii, am venit aproape de ei, acolo unde se simt cel mai confortabil in calitate de consumator".
Pana in prezent au fost deschise 5 unitati Alpha Point in Bucuresti, Timisoara, Constanta si Baia Mare, iar pana la sfarsitul acestui an este planificata deschiderea a inca 5.
Rezultate financiare
In conformitate cu standardele internationale de raportare financiara, activele bancii au crescut in cursul anului 2007 pana la 30 septembrie, cu 75% fata de decembrie 2006 si de peste 3 ori mai repede decat piata, ajungand la valoarea de 3,7 miliarde EUR, iar depozitele atrase au crescut cu 21% fata de decembrie 2006, situandu-se la 997 milioane EUR. In ceea ce priveste creditele, cresterea a fost de 107%, de aproape 3 ori mai mare decat cea a sistemului. Valoarea lor in bilantul bancii la 30 septembrie 2007 era de 2,28 miliarde EUR, reprezentand o cota de piata de aproximativ 6% in Romania.
Potrivit raportarilor BNR, cota de piata la 30 septembrie 2007 pentru depozitele atrase de la clienti era de 3% si 5.8% in ceea ce priveste activele.
Capitalurile proprii ale bancii insumau la 30 septembrie 2007 aproximativ 333 milioane EUR.
Profitul brut inainte de impozitare la sfarsitul celui de-al treilea trimestru al anului 2007 s-a situat la valoarea de 23,45 milioane EUR, in scadere usoara fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul sustinerii cresterii agresive a retelei de unitati.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză