MasterCard anunta o crestere de peste 10% in Europa
Data publicarii: 01-11-2007 | InternationalMasterCard Worldwide a anuntat rezultatele financiare din Europa pe trimestrul al treilea. In aceasta perioada, regiunea a inregistrat cresteri de peste 10% in privinta volumului brut al tranzactiilor MasterCard (16.1%), volumului de tranzactii la comercianti1 (16.8%), numarului de tranzactii la comercianti (13.9%), retragerilor de numerar (11.2%) si numarului de carduri emise (19.3%) fata de aceeasi perioada din 2006, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Pana la 30 septembrie 2007, in Europa, institutiile financiare partenere au emis 172 milioane de carduri sub sigla MasterCard (exceptand Maestro® si Cirrus®). Posesorii de carduri din regiune au realizat 1,5 miliarde de tranzactii la comercianti, in cel de al treilea trimestru din 2007, si au putut sa-si utilizeze cardurile lor MasterCard la opt milioane de locatii de acceptare din intreaga regiune.
Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe, a declarat: "Activitatea noastra in Europa continua sa se intensifice de la un trimestru la altul. De fapt, rezultatele foarte bune inregistrate in regiune contribuie semnificativ la cresterea MasterCard Worldwide la nivel global."
"Inovativitatea produselor se afla in centrul tuturor activitatilor pe care le initiem in Europa - oferind clientilor nostri din regiune cele mai noi produse de plata, create special pentru a aduce un plus de valoare comerciantilor, dar si pentru a usura viata consumatorilor atunci cand realizeaza plati. Un exemplu in acest sens il constituie programele de plati contactless 'Tap & Go' care sunt in derulare in multe tari din regiune, cu o mentiune speciala pentru programul derulat la nivel national in Marea Britanie."
"De asemenea, ne concentram atentia si asupra lansarii SEPA, care se apropie. Pana la sfarsitul acestui an vom face tot ce este necesar pentru a ne asigura ca trecerea la Zona Unica de Plati Europene se va face usor. Lansarea sa va duce la nasterea competitiei la nivelul tuturor elementelor din cadrul procesului de plata, ceea ce va aduce avantaje pentru consumatori, comercianti si banci, dar si pentru intreaga economie din zona euro."
De asemenea, in Europa, marca Maestro® apare pe peste 295 milioane de carduri, in crestere cu 4,8% fata de cel de al treilea trimestru din 2006. Consumatorii pot acum realiza tranzactii cu cardurile lor Maestro la 6,7 milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga Europa.
"In Romania, in cel de al treilea trimestru din acest an, ne-am indreptat atentia asupra consolidarii pozitiei pe segmentul cardurilor de credit co-branded si am lansat alaturi de partenerii nostri si de importanti jucatori din sectorul de retail noi programe co-branded menite sa ofere o serie de avantaje consumatorilor", spune Denisa Mateescu, Manager Romania si regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Totodata, am continuat sa incurajam posesorii de carduri sa-si utilizeze instrumentele lor de plata la comercianti. Astfel, am demarat in luna septembrie o ampla campanie la nivel national adresata posesorilor de carduri Maestro."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private