Plaza Centers va investi peste 600 milioane euro in proiectul Dambovita Center
Data publicarii: 05-11-2007 | ImobiliarePlaza Centers, unul dintre cele mai importante centre comerciale si de divertisment din Europa Centrala si de Est, a extins suprafata construita a proiectului Dambovita Center la peste 600.000 metri patrati si a ridicat investitiile la peste 600 milioane euro, au declarat reprezentantii companiei.
"Din dorinta de a creea o adevarata emblema, am elaborat un proiect mult mai complex fata de planurile initiale. Chiar daca in contractul de parteneriat public privat erau stipulate investitii numai de 150 milioane euro am decis ca Dambovita Center sa fie cel mai mare proiect din Romania. Pentru acest lucru am inclus in cadrul proiectului o constructie similara celebrului London Eye care se va numi Roata Bucurestiului si va oferi vizitatorilor imagini panoramice ale capitalei de la o inaltime de aproximativ 90 de metri", a declarat directorul executiov Plaza Centers, Ran Shtarkman.
Potrivit investitorilor proiectul va beneficia si de constructia unei fantani arteziane unice cu inaltimea jetului de apa de 95 metri. Proiectul Dambovita Center va mai contine si doua cladiri turn de birouri cu o inatime de pana la 145 metri, unitati rezidentiale si o cladire pentru o autoritate publica a statului roman, construita ca angajament in cadrul parteneriatului public privat.
"Cladirea principala a proiectului va fi dezvoltata dupa un concept multifunctional, planurile incluzand spatii comerciale de peste 100.000 metri patrati, spatii de divertisment si relaxare care includ un complex cinematografic cu 16 sali, un centru de divertisment Fantasy Park, un complex spa fitness, un cazino, restaurante si cafenele. Tot in cladirea principala va fi amenajat un hotel de cinci stele cu 320 de camere si un complex Apparthotel cu 115 apartamente", a completat country manager Plaza Centers Romania, Luc Ronsmans.
Spatiile de birouri din cadrul proiectului vor insuma 115.000 metri patrati, cuprinzand atat cele doua turnuri, cat si ariile similare din cadrul cladirii principale. Segmentul rezidential va cuprinde aproximativ 300 de unitati.
Plaza Centers a intrat pe piata din Romania la sfarsitul lui 2006 iar pana in prezent a demarat cinci proiecte imobiliare insumand 700.000 de metri patrati construiti si investitii de peste 700 milioane euro. Cele cinci proiecte sunt situate in Bucuresti, Timisoara, Iasi, Miercurea Ciuc si Slatina.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online