Ministerul Mediului a alocat 700.000 euro pentru trei spoturi publicitare
Data publicarii: 07-11-2007 | EconomieMinisterul Mediului a alocat 700.000 euro pentru trei spoturi publicitare, difuzate intre 5 noiembrie si 31 decembrie 2007, pe 11 canale TV si sapte posturi radio, temele vizate fiind incalzirea globala, colectarea selectiva a deseurilor si participarea publicului la deciziile de mediu.
"Am demarat aceasta campanie in urma unui sondaj sociologic realizat de IMAS si vizam 13 milioane de persoane. Cele trei spoturi sunt difuzate, incepand de ieri (luni - n.r.), pe 11 posturi de televiziune si pe alte sapte posturi de radio, cu acoperire nationala sau locala", a declarat, marti, ministrul mediului si dezvoltarii durabile, Attila Korodi.
Potrivit acestuia, pentru cele doua componente ale campaniei - creatie si media planning - ministerul a alocat, din bugetul de comunicare al institutiei, 700.000 euro.
Temele spoturilor publicitare vizeaza colectarea selectiva a deseurilor, participarea publicului la luarea deciziilor de mediu si incalzirea globala.
Ministrul de resort a precizat, de asemenea, ca, in 2008, se va aloca o suma destinata unei cercetari sociologice care sa stabileasca impactul acestei campanii.
Ministerul Mediului a derulat, in perioada 27 septembrie-15 noiembrie 2007, campania "Fiecare deseu are locul sau", cu scopul de a informa publicul larg asupra colectarii selective a deseurilor. Campania, derulata cu fonduri Phare in valoare de 500.000 euro, cuprinde un spot TV si unul radio, precum si evenimente de informare adresate tinerilor.
Decizia de a derula astfel de campanii se bazeaza pe un studiu sociologic realizat de IMAS, pentru Ministerul Mediului, pe un esantion de 1.449 de persoane din 115 orase si sate.
Potrivit cercetarii, majoritatea romanilor considera ca nu merita sa depuna eforturi individuale pentru colectarea selectiva a deseurilor doar pentru a avea un mediu curat, aceasta fiind "doar o problema europeana", pentru a carei implementare ar fi nevoie de un sistem de recompensare.
Conform concluziilor, gestionarea selectiva a deseurilor este o problema necunoscuta pentru majoritatea romanilor. Totodata, cercetarea arata ca deseurile nu reprezinta una din problemele arzatoare de mediu de pe agenda publicului.
In ceea ce priveste disponibilitatea cetatenilor de a participa individual la procesul de colectare selectiva a deseurilor, ministrul de resort a aratat ca, potrivit datelor prezentate de IMAS, foarte putini dintre cei intervievati sunt dispusi sa depuna separat deseurile din gospodarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private