Pentru a-si pastra clientii, bancile au programe de fidelizare

Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-Banci

Bancherii iau masuri pentru a nu-si pierde clientii. Intr-o piata in care concurenta a devenit acerba iar romanii migreaza de la o banca la alta in cautarea celor mai bune oferte, fidelizarea clientilor a devenit o prioritate. Astfel, cei care au conturi deschise la o banca sau si-au platit la timp ratele au parte de dobanzi promotionale sau imprumuturi mai mari.

Numai in acesta toamna, trei banci importante din Europa si-au facut aparitia pe piata din Romania. Millennium Bank, a doua banca din Portugalia ca marime si care fost interesata si de preluarea BCR, La Caixa, al treilea jucator de pe piata bancara din Spania, precum si gigantul Royal Bank of Scotland. Amenintate de concurenti, bancile au elaborat programe pentru a-si pastra clientii.

"Toti clientii care isi incaseaza venitul lunar in contul bancii comeciale beneficiaza de un discount la pretul creditului contractat", spune Dorin Cojocaru, director executiv banca comerciala.

Mai exact, cei care iau un imprumut ipotecar beneficiaza de reduceri de dobanzi de aproape 1%. Cei care au un istoric bun din punct de vedere al platilor pot fi de asemenea rasplatiti cu cecuri de fidelitate.

Realitatea TV