Pentru a-si pastra clientii, bancile au programe de fidelizare
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciBancherii iau masuri pentru a nu-si pierde clientii. Intr-o piata in care concurenta a devenit acerba iar romanii migreaza de la o banca la alta in cautarea celor mai bune oferte, fidelizarea clientilor a devenit o prioritate. Astfel, cei care au conturi deschise la o banca sau si-au platit la timp ratele au parte de dobanzi promotionale sau imprumuturi mai mari.
Numai in acesta toamna, trei banci importante din Europa si-au facut aparitia pe piata din Romania. Millennium Bank, a doua banca din Portugalia ca marime si care fost interesata si de preluarea BCR, La Caixa, al treilea jucator de pe piata bancara din Spania, precum si gigantul Royal Bank of Scotland. Amenintate de concurenti, bancile au elaborat programe pentru a-si pastra clientii.
"Toti clientii care isi incaseaza venitul lunar in contul bancii comeciale beneficiaza de un discount la pretul creditului contractat", spune Dorin Cojocaru, director executiv banca comerciala.
Mai exact, cei care iau un imprumut ipotecar beneficiaza de reduceri de dobanzi de aproape 1%. Cei care au un istoric bun din punct de vedere al platilor pot fi de asemenea rasplatiti cu cecuri de fidelitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză