Televiziunile isi impart femeile dupa varsta si studii
Data publicarii: 14-11-2007 | MediaPatru posturi tv lupta pentru castigarea publicului feminin cu talk-show-uri si filme romantice, noteaza Adevarul. Acasa TV are cele mai mari audiente. Euforia TV atrage un public tanar si dinamic. Romantica s-a evidentiat luna trecuta prin cel mai mare numar de reclame difuzate. Canalul de filme Hallmark are o pondere mare de telespectatoare cu studii superioare.
Ani buni, Acasa TV a dominat oferta de programe tv adresate cu precadere femeilor. Suprematia continua si in prezent, fapt confirmat si de audientele care asaza aceasta televiziune in top 5, cele mai vizionate posturi. Incet-incet, segmentul pe care evolua (nonsalant) Acasa TV a cunoscut noi jucatori. Mai intai s-a strecurat Hallmark, un canal de filme care vizeaza publicul feminin.
Apoi, a intrat Euforia (apartinand grupului Intact) si, prin relansarea sa in acest an, Romantica a devenit al patrulea jucator pe acest teren. Confruntarea arata ca, in afara ratingurilor de zi de zi, conteaza si calitatea publicului. Fiecare canal s-a pozitionat strategic pentru a capta un numar cat mai mare de telespectatoare ce devin "tinte vii" pentru clientii publicitari.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România