Magazinele on-line dospesc afacerile curierilor

Data publicarii: 20-11-2007 | Afaceri

In cazul unor firme de profil, livrarile generate de comenzile pe internet au crescut si de cinci ori in primele noua luni din 2007 fata de anul anterior, noteaza Evenimentul Zilei. Comertul on-line cu produse creste rapid afacerile companiilor de curierat din Romania. Iar impactul este cu atat mai spectaculos cu cat ponderea in cifra de afaceri a clientilor care vand produse prin intermediul internetului este mai mare.

Pentru FAN Courier, un alt jucator important pe piata de curierat rapid, clientii companiilor de comert electronic reprezinta 5% din totalul de 11.000. Potrivit lui Adrian Mihai, unul dintre directorii companiei, comertul electronic s-a dublat anul acesta, comparativ cu 2006, iar compania a avut de cinci ori mai multe livrari generate de comertul on-line.

Daca anul trecut "ponderea serviciilor de curierat generate de comertul electronic reprezenta 5% din cifra de afaceri, in 2007 aceasta a cunoscut o crestere, ajungand sa reprezinte aproape 7,5% din cifra de afaceri a companiei", ne-a declarat reprezentantul firmei. Potrivit acestuia, comertul electronic face 8%-10% din cifra de afaceri a companiei in 2008.

Cei mai multi cumparatori de produse de pe internet sunt, dupa cei din Bucuresti, locuitorii Galatiului, Constantei, Timisoarei si Craiovei. In acelasi timp, compania Curiero, care isi sustine un sfert din cifra de afaceri cu expedierile magazinelor on-line, si-a crescut afacerile cu 230% in primele noua luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut, pana la 10,5 milioane de euro.

Integral in Evenimentul Zilei