Magazinele on-line dospesc afacerile curierilor
Data publicarii: 20-11-2007 | AfaceriIn cazul unor firme de profil, livrarile generate de comenzile pe internet au crescut si de cinci ori in primele noua luni din 2007 fata de anul anterior, noteaza Evenimentul Zilei. Comertul on-line cu produse creste rapid afacerile companiilor de curierat din Romania. Iar impactul este cu atat mai spectaculos cu cat ponderea in cifra de afaceri a clientilor care vand produse prin intermediul internetului este mai mare.
Pentru FAN Courier, un alt jucator important pe piata de curierat rapid, clientii companiilor de comert electronic reprezinta 5% din totalul de 11.000. Potrivit lui Adrian Mihai, unul dintre directorii companiei, comertul electronic s-a dublat anul acesta, comparativ cu 2006, iar compania a avut de cinci ori mai multe livrari generate de comertul on-line.
Daca anul trecut "ponderea serviciilor de curierat generate de comertul electronic reprezenta 5% din cifra de afaceri, in 2007 aceasta a cunoscut o crestere, ajungand sa reprezinte aproape 7,5% din cifra de afaceri a companiei", ne-a declarat reprezentantul firmei. Potrivit acestuia, comertul electronic face 8%-10% din cifra de afaceri a companiei in 2008.
Cei mai multi cumparatori de produse de pe internet sunt, dupa cei din Bucuresti, locuitorii Galatiului, Constantei, Timisoarei si Craiovei. In acelasi timp, compania Curiero, care isi sustine un sfert din cifra de afaceri cu expedierile magazinelor on-line, si-a crescut afacerile cu 230% in primele noua luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut, pana la 10,5 milioane de euro.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an