Raiffeisen Bank a lansat creditele imobiliare pe 40 de ani
Data publicarii: 26-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank Romania a extins perioadele de rambursare a creditelor imobiliare si de consum pentru populatie si gradul de indatorare a clientilor, in functie de specificul fiecaruia, a anuntat banca, duminica, intr-un comunicat. "Produsele noastre sunt acum mai flexibile si, ceea ce este cel mai important, putem sa particularizam oferta pe care o facem fiecarui client in parte, in functie de ratingul sau personal", a spus vicepresedintele diviziei de retail banking al Raiffeisen Bank, Razvan Munteanu.
Creditele imobiliare si pentru nevoi personale oferite de Raiffeisen Bank pot fi acordate pe o perioada mai lunga, cu un avans ce poate cobori pana la 0% fara solicitarea unor garantii suplimentare si cu posibilitatea unui grad de indatorare mai mare. De asemenea, in calculul venitului disponibil sunt incluse mai multe categorii de venituri, iar documentatia solicitata clientilor a fost simplificata.
In cazul creditelor cu garantie ipotecara, ponderea creditului in valoarea garantiei tine cont de ratingul clientului, de gradul de indatorare a acestuia, dar si de calitatea imobilului adus in garantie (localizare, vechime, suprafata, utilitati etc).
Pentru creditele imobiliare si cele personale cu garantie imobiliara, termenul de creditare a fost marit la 40 de ani, iar varsta maxima la rambursarea integrala a creditului a fost extinsa pana la 70 de ani.
Creditele personale cu garantie imobiliara (Flexi Plus) pot acoperi pana la 100% din valoarea imobilului adus in garantie.
In calculul venitului disponibil se ia in calcul o gama extinsa de venituri, iar vechimea minima la actualul loc de munca pentru solicitantul creditului a fost redusa la 3 luni.
Aceleasi conditii se regasesc si la produsul Flexi Integral, care poate refinanta acum orice tip de credite.
"Grupul Raiffeisen are o reputatie solida in ceea ce priveste administrarea prudenta a riscurilor, iar Raiffeisen Bank beneficiaza de expertiza actionarilor sai si in acest domeniu", a explicat Munteanu.
Noile caracteristici ale creditelor Raiffeisen Bank iau in calcul atat istoricul de credit al clientilor, cat si caracteristicile pietei imobiliare din Romania.
Banca are peste 2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 intreprinderi mici si mijlocii (IMM), si peste 5.000 clienti corporatii mari si medii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România