Raiffeisen Bank a lansat creditele imobiliare pe 40 de ani
Data publicarii: 26-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank Romania a extins perioadele de rambursare a creditelor imobiliare si de consum pentru populatie si gradul de indatorare a clientilor, in functie de specificul fiecaruia, a anuntat banca, duminica, intr-un comunicat. "Produsele noastre sunt acum mai flexibile si, ceea ce este cel mai important, putem sa particularizam oferta pe care o facem fiecarui client in parte, in functie de ratingul sau personal", a spus vicepresedintele diviziei de retail banking al Raiffeisen Bank, Razvan Munteanu.
Creditele imobiliare si pentru nevoi personale oferite de Raiffeisen Bank pot fi acordate pe o perioada mai lunga, cu un avans ce poate cobori pana la 0% fara solicitarea unor garantii suplimentare si cu posibilitatea unui grad de indatorare mai mare. De asemenea, in calculul venitului disponibil sunt incluse mai multe categorii de venituri, iar documentatia solicitata clientilor a fost simplificata.
In cazul creditelor cu garantie ipotecara, ponderea creditului in valoarea garantiei tine cont de ratingul clientului, de gradul de indatorare a acestuia, dar si de calitatea imobilului adus in garantie (localizare, vechime, suprafata, utilitati etc).
Pentru creditele imobiliare si cele personale cu garantie imobiliara, termenul de creditare a fost marit la 40 de ani, iar varsta maxima la rambursarea integrala a creditului a fost extinsa pana la 70 de ani.
Creditele personale cu garantie imobiliara (Flexi Plus) pot acoperi pana la 100% din valoarea imobilului adus in garantie.
In calculul venitului disponibil se ia in calcul o gama extinsa de venituri, iar vechimea minima la actualul loc de munca pentru solicitantul creditului a fost redusa la 3 luni.
Aceleasi conditii se regasesc si la produsul Flexi Integral, care poate refinanta acum orice tip de credite.
"Grupul Raiffeisen are o reputatie solida in ceea ce priveste administrarea prudenta a riscurilor, iar Raiffeisen Bank beneficiaza de expertiza actionarilor sai si in acest domeniu", a explicat Munteanu.
Noile caracteristici ale creditelor Raiffeisen Bank iau in calcul atat istoricul de credit al clientilor, cat si caracteristicile pietei imobiliare din Romania.
Banca are peste 2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 intreprinderi mici si mijlocii (IMM), si peste 5.000 clienti corporatii mari si medii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall