Pro TV si TVR au anuntat scumpiri la reclame
Data publicarii: 27-11-2007 | MediaIn 2008, preturile publicitatii la Pro TV vor creste cu 50-65%, in timp ce, la televiziunea publica, tarifele se vor majora cu 30% pentru programele premium, noteaza Adevarul. La sfarsitul fiecarui an, posturile tv isi oficializeaza ofertele de publicitate pentru anul urmator. Pentru 2008, primele doua companii de televiziune care si-au anuntat public politica de vanzari sunt Pro TV SA, pe 21 noiembrie, si, la doar o zi distanta, Societatea Romana de Televiziune (SRTv).
Spre deosebire de anii anteriori, cand vanzarea spatiilor de publicitate se facea in euro, in 2008, Pro TV SA, care detine posturile Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema si Sport.ro, isi va vinde spatiile publicitare in lei. De asemenea, preturile pentru anul viitor ale SRTv (TVR 1, TVR 2, TVR Cultural, TVR International) vor fi tot in lei.
Decontarea sumelor se va face pe baza rapoartelor furnizate de GfK, serviciul care va oferi, din 2008, datele despre audienta tv. Targeturile de cumparare ale SRTv, Pro TV si Pro Cinema vizeaza persoanele din mediul urban cu varste de peste 18 ani. Acasa TV "tinteste" femeile cu varste de 15-49 de ani din mediul urban, iar Sport.ro, persoane de sex masculin de peste patru ani, tot din mediul urban.
Atat la Pro TV, cat si la SRTv, spoturile publicitare se tarifeaza suplimentar in functie de inserarea intr-un program premium (de mare audienta): plus 30% la SRTv, plus 20% la Pro TV SA. De asemenea, tarifarea suplimentara se aplica si la pozitionarea preferentiala in cadrul unui calup.
La Pro TV, prima pozitie este "facturata" cu 25% mai mult. Pentru difuzarea unui singur spot intr-o pauza publicitara, postul public de televiziune a fixat o suprataxa de 100%. Trustul lui Adrian Sarbu cere 50%. De notat este faptul ca, potrivit Legii audiovizualului, durata spoturilor de publicitate nu poate depasi, la SRTv, opt minute in timpul oricarei ore date, in timp ce televiziunile private pot difuza pana la 12 minute de publicitate.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall