Brandurile de lux au note proaste la capitolul protectia mediului
Data publicarii: 01-12-2007 | DiverseCompaniile de lux au primit note proaste la capitolul protectia mediului de la organziatia World Wide Fund for Nature, reprezentanta din Marea Britanie, care a realizat prima analiza a brandurilor de lux. Raportul Deeper Luxury a facut topul a 10 branduri pe baza datelor de performanta raportate de acestea si pe baza felului in care au fost vazute de media si organizatiile nonguvernamentale. Raportul a analizat actiunile companiilor in ce priveste problemele de mediu si sociale.
L'Oreal se afla in fruntea listei, fiind notata doar cu un C+. Compania de cosmetice este urmata de Hermes si LVMH, fiecare tot cu cate un C+. Urmatoarele pe lista sunt Coach, cu un C, Tiffany & Co cu un D+, Swatch, PPR si Richmont, cu cate un D, iar la coada listei se afla Bulgari si Tods, fiecare cu cate un F. Unele dintre brandurile detinute de companii includ Gucci, Yves Saint Laurent, Garnier si Louis Vuitton.
"Acest raport este un apel la actiune pentru brandurile de top ale lumii pentru a-si imbunatati felul in care fac afaceri", a declarat Anthony Kleanthous, reprezentant al WWF. "Companiile de lux trebuie sa faca mai multe pentru a-si justifica valoarea intr-o lume inegala si constransa din punct de vedere al resurselor", a adaugat acesta.
"Impactul direct asupra mediului al brandurilor de lux este semnificativ", se precizeaza in raportul care identifica si unele masuri pentru inverzirea acestor companii. Deeper Luxury recomanda axarea pe calitatea ecologica a produselor, pe crearea unor produse care sa dureze si oferirea unor facilitate de inapoiere si reparare.
Pe langa problemele de mediu, raportul mai analizeaza si domenii precum comertul ilegal de animale, drepturile omului, coruptia si dreptul muncii.
Desi companiile au primit note proaste, raportul evidentiaza si unele eforturi ale brandurilor, mentionand faptul ca Louis Vuitton are cinci centre de reparatii in Japonia, a incetat sa foloseasca plasticul pentru ambalare si masoara emisiile de dioxid de carbon de care este responsabil sectorul sau de retail.
Deeper Luxury abordeaza si problema celebritatilor si relatia lor cu brandurile. WWF cere celebritatilor sa nu promoveze brandurile "murdare".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI