Brandurile de lux au note proaste la capitolul protectia mediului
Data publicarii: 01-12-2007 | DiverseCompaniile de lux au primit note proaste la capitolul protectia mediului de la organziatia World Wide Fund for Nature, reprezentanta din Marea Britanie, care a realizat prima analiza a brandurilor de lux. Raportul Deeper Luxury a facut topul a 10 branduri pe baza datelor de performanta raportate de acestea si pe baza felului in care au fost vazute de media si organizatiile nonguvernamentale. Raportul a analizat actiunile companiilor in ce priveste problemele de mediu si sociale.
L'Oreal se afla in fruntea listei, fiind notata doar cu un C+. Compania de cosmetice este urmata de Hermes si LVMH, fiecare tot cu cate un C+. Urmatoarele pe lista sunt Coach, cu un C, Tiffany & Co cu un D+, Swatch, PPR si Richmont, cu cate un D, iar la coada listei se afla Bulgari si Tods, fiecare cu cate un F. Unele dintre brandurile detinute de companii includ Gucci, Yves Saint Laurent, Garnier si Louis Vuitton.
"Acest raport este un apel la actiune pentru brandurile de top ale lumii pentru a-si imbunatati felul in care fac afaceri", a declarat Anthony Kleanthous, reprezentant al WWF. "Companiile de lux trebuie sa faca mai multe pentru a-si justifica valoarea intr-o lume inegala si constransa din punct de vedere al resurselor", a adaugat acesta.
"Impactul direct asupra mediului al brandurilor de lux este semnificativ", se precizeaza in raportul care identifica si unele masuri pentru inverzirea acestor companii. Deeper Luxury recomanda axarea pe calitatea ecologica a produselor, pe crearea unor produse care sa dureze si oferirea unor facilitate de inapoiere si reparare.
Pe langa problemele de mediu, raportul mai analizeaza si domenii precum comertul ilegal de animale, drepturile omului, coruptia si dreptul muncii.
Desi companiile au primit note proaste, raportul evidentiaza si unele eforturi ale brandurilor, mentionand faptul ca Louis Vuitton are cinci centre de reparatii in Japonia, a incetat sa foloseasca plasticul pentru ambalare si masoara emisiile de dioxid de carbon de care este responsabil sectorul sau de retail.
Deeper Luxury abordeaza si problema celebritatilor si relatia lor cu brandurile. WWF cere celebritatilor sa nu promoveze brandurile "murdare".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București