Brandurile de lux au note proaste la capitolul protectia mediului
Data publicarii: 01-12-2007 | DiverseCompaniile de lux au primit note proaste la capitolul protectia mediului de la organziatia World Wide Fund for Nature, reprezentanta din Marea Britanie, care a realizat prima analiza a brandurilor de lux. Raportul Deeper Luxury a facut topul a 10 branduri pe baza datelor de performanta raportate de acestea si pe baza felului in care au fost vazute de media si organizatiile nonguvernamentale. Raportul a analizat actiunile companiilor in ce priveste problemele de mediu si sociale.
L'Oreal se afla in fruntea listei, fiind notata doar cu un C+. Compania de cosmetice este urmata de Hermes si LVMH, fiecare tot cu cate un C+. Urmatoarele pe lista sunt Coach, cu un C, Tiffany & Co cu un D+, Swatch, PPR si Richmont, cu cate un D, iar la coada listei se afla Bulgari si Tods, fiecare cu cate un F. Unele dintre brandurile detinute de companii includ Gucci, Yves Saint Laurent, Garnier si Louis Vuitton.
"Acest raport este un apel la actiune pentru brandurile de top ale lumii pentru a-si imbunatati felul in care fac afaceri", a declarat Anthony Kleanthous, reprezentant al WWF. "Companiile de lux trebuie sa faca mai multe pentru a-si justifica valoarea intr-o lume inegala si constransa din punct de vedere al resurselor", a adaugat acesta.
"Impactul direct asupra mediului al brandurilor de lux este semnificativ", se precizeaza in raportul care identifica si unele masuri pentru inverzirea acestor companii. Deeper Luxury recomanda axarea pe calitatea ecologica a produselor, pe crearea unor produse care sa dureze si oferirea unor facilitate de inapoiere si reparare.
Pe langa problemele de mediu, raportul mai analizeaza si domenii precum comertul ilegal de animale, drepturile omului, coruptia si dreptul muncii.
Desi companiile au primit note proaste, raportul evidentiaza si unele eforturi ale brandurilor, mentionand faptul ca Louis Vuitton are cinci centre de reparatii in Japonia, a incetat sa foloseasca plasticul pentru ambalare si masoara emisiile de dioxid de carbon de care este responsabil sectorul sau de retail.
Deeper Luxury abordeaza si problema celebritatilor si relatia lor cu brandurile. WWF cere celebritatilor sa nu promoveze brandurile "murdare".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri