400.000 USD/luna pentru o reclama in Times Square
Data publicarii: 04-12-2007 | MediaDoar 400.000 de dolari/luna. Atat costa cel mai bun loc de inchiriere de spatiu publicitar in buricul Pamantului, Times Square no#1 si atat se pare ca plateste si compania Toshiba pentru a-si vedea reclama luminoasa zi si noapte. Locul cel mai bun a apartinut cartilor de credit Discover, compania emitenta renuntand la un contract de inchiriere de spatiu publicitar ce a durat 10 ani.
Un loc mai jos pe aceeasi cladire costa pana in 400.000 de dolari, insa pretul de pornire este de 275.000 de dolari/luna.
Publicitate subliminala in Times Square
Interesant este ca Toshiba a mai fost prezenta cu o reclama in Times Square si in urma cu 20 de ani, cand preturile erau infime, iar publicitatea outdoor nu era considerata chiar o mare realizare. Mai mult, compania japoneza era una dintre putinele companii asiatice care a riscat sa isi asocieze brand-ul cu un cartier relativ rau-famat, plin de droguri, prostituate si mizerie pe strazi. Dupa o pauza prea lunga, a venit momentul intoarcerii in vitrina.
Totusi, "Times Square nu mai este astazi ce era in 1970 si 1980," a declarat Ryuji Maruyama, vice-president la Toshiba America, intrebat de revenirea brand-ului in Times Square.
Fata panourilor publicitare din "Zona 0 a advertising-ului" s-a schimbat recent: reclama News Corporation a inlocuit-o pe cea a NBC Universal, iar logo-ul Chevrolet "i-a facut vant" lui Cup Noodles de la Nissin Foods.
Sursa: Capital/NY Times
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București