Documentele PDF vor contine reclame
Data publicarii: 04-12-2007 | MediaAdobe si Yahoo au anuntat saptamana aceasta ca au ajuns la un acord cu privire la introducerea reclamelor in cadrul documentelor electronice de tip PDF ce pot fi descarcate de pe Internet, noteaza Gandul. Prin intermediul acestui serviciu, editorii respectivelor documente pot obtine profituri din reclama introdusa in materialul digital oferit cititorilor.
Serviciul optional va fi disponibil deocamdata in varianta beta si numai pentru anumite companii precum IDG InfoWorld, Wired, Pearson's Education, Meredith Corp. si Reed Elsevier. Nu a fost anuntata inca data la care integrarea reclamelor in documente PDF va fi accesibila in intreaga lume. Cert este faptul ca in momentul in care se va renunta la varianta beta, orice utilizator ce detine un cont Adobe si unul Yahoo Publisher Network va putea beneficia de acest serviciu.
Modul in care vor functiona reclamele integrate in PDF-uri este relative simplu. Editorii documentelor vor fi nevoiti sa incarce fisierele pe Adobe. Dupa ce continutul digital va fi asociat cu editorul sau, pentru ca sa poata fi calculata suma de bani ce ii revine acestuia, continutul digital este analizat pentru a identifica tipurile de reclama pe care Yahoo poate sa le introduca in document.
PDF-ul este retrimis prin e-mail persoanei care l-a incarcat pentru a fi distribuit catre cititori. In momentul in care utilizatorul deschide documentul pentru a-l citi, acesta va genera dinamic reclama de pe Yahoo. Este de precizat faptul ca acest tip de reclama functioneaza numai daca documentul este citit de pe un dispozitiv cu conexiune la Internet.
Adobe asigura utilizatorii ca nu vor avea de suferit
La fel ca si in cazul reclamelor de pe paginile web, detinatorul documentului PDF este platit pentru fiecare click valid. Mesajele publicitare urmeaza sa apara intr-o bara laterala, fara sa altereze asezarea in pagina a documentului. "Am vrut sa ne asiguram ca reclamele pot fi vizualizate fara a incomoda si a strica aspectul documentului. Utilizatorii vor putea sa aiba in continuare o experienta placuta din punctul de vedere al interactiunii cu materialele cuprinse in document", spune Kurt Garbe, vicepresedinte al diviziei Adobe Systems ce s-a ocupat de parteneriatul cu Yahoo. Cititorii unui document PDF cu reclame integrate vor putea sa inchida bara laterala ce afiseaza spoturi sau sa blocheze accesul respectivului document la Internet prin intermediul unui mesaj ce le va fi afisat la deschidere. Aceste optiuni se dovedesc a fi unele deosebit de important mai ales in ceea ce priveste securitatea utilizatorilor.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private