Videanu: Circulatia infernala din Bucuresti nu e din cauza mea
Data publicarii: Astazi, 07-12-2007 | AutoMiercuri seara, bucurestenii au fost aproape sa isi puna ghetele pentru Mos Nicolae la geamul masinii. Uzi pana la piele, politistii s-au agatat de fluiere si au incercat sa deblocheze sute de artere. La Mall-ul din Vitan, pompierii au iesit din unitate ca sa dirijeze circulatia. Disperati, soferii au blocat centrala pentru apeluri de urgenta, apoi le-au "multumit" alesilor pentru seara de sarbatoare petrecuta la volan. Mai grav este ca si bolnavii din ambulante au asteptat cu orele sa ajunga la spital. Potrivit directorului de la ambulanta, viteza medie de deplasare a unei masini prin Bucuresti este de 10-11 kilometri pe ora. Mai mica decat a ambulantelor trase de cai, acum 100 de ani.
Miercuri seara insa s-a mers si mai incet ca de obicei. Nervii soferilor prinsi in ambuteiaje au cedat. Toti si-au dorit un singur lucru: sa ajunga acasa. In zona centrului comercial Orhideea, masinile celor veniti la cumparaturi au incremenit pe sosea. Nici mijloacele de transport in comun nu au facut fata. Polistii se plang ca nu au un sistem de monitorizare a traficului si nici nu vin cu vesti bune. Ei prevad ca decembrie va fi o luna grea pentru soferii bucuresteni.
Raspunsul lui Adriean Videanu: Nu este vina mea!
Intr-un oras paralizat, primarul general spune ca este injurat degeaba si ca soferii ar trebui sa arate cu degetul spre politie. Adriean Videanu sustine ca primaria se ocupa doar de infrastructura. Care si ea e luata pe inventar de la altii, care nu au fost in stare sa prevada numarul de masini din capitalism. "Responsabilitatea circulatiei este a brigazii de politie rutiera", spune primarul Capitalei, adaugand ca nici soseaua de centura nu se numara printre atributiile sale. Ea este in responsabilitatea Ministerului Transporturilor.
"Bucurestiul are o problema a traficului, pentru ca la aceeasi infrastructura de dinainte de 1989, numarul masinilor a crescut de la 170.00 la aproape 1.200.000 - 350.000" . Scuzele nu ii ajuta insa prea mult pe bucuresteni. "Sunt tot timpul in oras, in trafic. Si eu resimt problema ca oricare locuitor al Bucurestiului. Dar nu exista alta solutie", spune Videanu.
Primarul general al Capitalei a anuntat acum cateva luni ca, de Sarbatori, traficul din Capitala va fi de cosmar. "Solutii miraculoase nu sunt decat aceea de a incerca sa suplinim mijloacele de transport".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut