Videanu: Circulatia infernala din Bucuresti nu e din cauza mea
Data publicarii: 07-12-2007 | AutoMiercuri seara, bucurestenii au fost aproape sa isi puna ghetele pentru Mos Nicolae la geamul masinii. Uzi pana la piele, politistii s-au agatat de fluiere si au incercat sa deblocheze sute de artere. La Mall-ul din Vitan, pompierii au iesit din unitate ca sa dirijeze circulatia. Disperati, soferii au blocat centrala pentru apeluri de urgenta, apoi le-au "multumit" alesilor pentru seara de sarbatoare petrecuta la volan. Mai grav este ca si bolnavii din ambulante au asteptat cu orele sa ajunga la spital. Potrivit directorului de la ambulanta, viteza medie de deplasare a unei masini prin Bucuresti este de 10-11 kilometri pe ora. Mai mica decat a ambulantelor trase de cai, acum 100 de ani.
Miercuri seara insa s-a mers si mai incet ca de obicei. Nervii soferilor prinsi in ambuteiaje au cedat. Toti si-au dorit un singur lucru: sa ajunga acasa. In zona centrului comercial Orhideea, masinile celor veniti la cumparaturi au incremenit pe sosea. Nici mijloacele de transport in comun nu au facut fata. Polistii se plang ca nu au un sistem de monitorizare a traficului si nici nu vin cu vesti bune. Ei prevad ca decembrie va fi o luna grea pentru soferii bucuresteni.
Raspunsul lui Adriean Videanu: Nu este vina mea!
Intr-un oras paralizat, primarul general spune ca este injurat degeaba si ca soferii ar trebui sa arate cu degetul spre politie. Adriean Videanu sustine ca primaria se ocupa doar de infrastructura. Care si ea e luata pe inventar de la altii, care nu au fost in stare sa prevada numarul de masini din capitalism. "Responsabilitatea circulatiei este a brigazii de politie rutiera", spune primarul Capitalei, adaugand ca nici soseaua de centura nu se numara printre atributiile sale. Ea este in responsabilitatea Ministerului Transporturilor.
"Bucurestiul are o problema a traficului, pentru ca la aceeasi infrastructura de dinainte de 1989, numarul masinilor a crescut de la 170.00 la aproape 1.200.000 - 350.000" . Scuzele nu ii ajuta insa prea mult pe bucuresteni. "Sunt tot timpul in oras, in trafic. Si eu resimt problema ca oricare locuitor al Bucurestiului. Dar nu exista alta solutie", spune Videanu.
Primarul general al Capitalei a anuntat acum cateva luni ca, de Sarbatori, traficul din Capitala va fi de cosmar. "Solutii miraculoase nu sunt decat aceea de a incerca sa suplinim mijloacele de transport".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private