Omniasig vinde produse de asigurare pentru populatie in reteaua de magazine Carrefour
Data publicarii: 10-12-2007 | AfaceriOmniasig, in parteneriat cu Carrefour, lanseaza din 15 decembrie mai multe tipuri de asigurari destinate populatiei, iar politele vor putea fi incheiate la standurile plasate in reteaua de magazine din tara a retailer-ului, au precizat, luni, reprezentantii celor doua companii.
Carrefour si Omniasig lanseaza mai multe tipuri de asigurari, printre care RCA, Casco, asigurari de locuinte, de bunuri si asigurari de calatorie.
"Vom construi produse speciale pentru acest parteneriat, usor vandabile si care sa atinga cel mai bine domeniul de retail al asigurarilor. De asemenea, in contrapartida, compania noastra va promova intr-un mod optim serviciile si produsele Carrefour prin intreaga retea Omniasig", a declarat presedintele companiei de asigurari Omniasig, Constantin Toma.
Punctele de vanzare pentru produsele de asigurare vor fi amplasate in magazinele Carrefour din tara si in agentiile Carrefour Voiaj.
"Noile servicii vor fi importante pentru clientii nostri, intrucat vor aduce un plus de confort si rapiditate, din moment ce standurile pentru asigurari sunt situate chiar in galeriile comerciale Carrefour, precum si in interiorul agentiilor Carrefour Voiaj", au adaugat reprezentantii celor doua companii.
Omniasig face parte din grupul financiar Vienna Insurance Group, care mai detine in Romania companiile Omniasig Life, Omniasig Pensii, Unita, Agras si Asirom.
Carrefour a realizat in Romania o cifra de afaceri de 609 milioane euro in 2006, in crestere cu 39% fata de cea din 2005 si are in prezent peste 6.200 de angajati. Investitiile totale ale grupului in tara au depasit 250 milioane euro in cele zece magazine.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI