Omniasig vinde produse de asigurare pentru populatie in reteaua de magazine Carrefour
Data publicarii: 10-12-2007 | AfaceriOmniasig, in parteneriat cu Carrefour, lanseaza din 15 decembrie mai multe tipuri de asigurari destinate populatiei, iar politele vor putea fi incheiate la standurile plasate in reteaua de magazine din tara a retailer-ului, au precizat, luni, reprezentantii celor doua companii.
Carrefour si Omniasig lanseaza mai multe tipuri de asigurari, printre care RCA, Casco, asigurari de locuinte, de bunuri si asigurari de calatorie.
"Vom construi produse speciale pentru acest parteneriat, usor vandabile si care sa atinga cel mai bine domeniul de retail al asigurarilor. De asemenea, in contrapartida, compania noastra va promova intr-un mod optim serviciile si produsele Carrefour prin intreaga retea Omniasig", a declarat presedintele companiei de asigurari Omniasig, Constantin Toma.
Punctele de vanzare pentru produsele de asigurare vor fi amplasate in magazinele Carrefour din tara si in agentiile Carrefour Voiaj.
"Noile servicii vor fi importante pentru clientii nostri, intrucat vor aduce un plus de confort si rapiditate, din moment ce standurile pentru asigurari sunt situate chiar in galeriile comerciale Carrefour, precum si in interiorul agentiilor Carrefour Voiaj", au adaugat reprezentantii celor doua companii.
Omniasig face parte din grupul financiar Vienna Insurance Group, care mai detine in Romania companiile Omniasig Life, Omniasig Pensii, Unita, Agras si Asirom.
Carrefour a realizat in Romania o cifra de afaceri de 609 milioane euro in 2006, in crestere cu 39% fata de cea din 2005 si are in prezent peste 6.200 de angajati. Investitiile totale ale grupului in tara au depasit 250 milioane euro in cele zece magazine.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private