Boom Advertising estimeaza afaceri de noua milioane euro in 2008
Data publicarii: 15-12-2007 | MediaDivizia de publicitate a Netbridge Investments, Boom Advertising, estimeaza pentru anul 2008 afaceri de pana la noua milioane euro, tintind o cota de 40-45% din piata de online din Romania, potrivit unui comunicat al companiei.
Boom Advertising estimeaza pentru anul 2008 o piata de peste 15-16 milioane euro in publicitatea online. Rata de dezvoltare a conexiunilor la Internet in Romania si penetrarea broadband-ului vor aduce peste doua milioane de utilizatori in 2008, care vor produce modificari ale pietei actuale.
Boom Advertising va vinde in 2008 publicitatea pentru toate siturile iMedia, Unlimited Sport Media si Trilulilu.ro.
iMedia isi desfasoara activitatea doar online, cu o cota de piata de 6% in Romania, se alatura retelei Boom Advertising, cu site-uri in domenii ca auto (automarket.ro), femei (eva.ro), portaluri, sanatate, divertisment, cu un total de noua noi site-uri in retea.
Trilulilu.ro este un site de continut video, care atrage peste 500.000 de vizitatori saptamanal si este al optulea site ca trafic din Romania, conform Trafic.ro.
Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI