Brandul ''Romania'', un omulet cu cap detasabil
Data publicarii: 18-12-2007 | MediaAdministratia din Romania, cunoscuta ca fiind ineficienta, coplesita de birocratie si coruptie, vrea sa se rebranduiasca. Secretarul de stat Alfred Bulai, presedintele Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, a atribuit unei firmulite obscure (Imagina SRL), contra unui onorariu de 136.493 RON (aproximativ 41.000 euro) fara licitatie, sarcina de a elabora conceptele grafice continand numele "ROMANIA", culorile nationale si stema tarii ce vor aparea pe toate actele oficiale emise de institutiile publice (Guvernul Romaniei, Parlamentul, Presedintia, ministere, prefecturi, servicii publice deconcentrate, primarii, institute), dar si pe abtibildurile aplicate pe autovehiculele apartinand institutiilor publice, bannere, infochioscuri, placute comemorative.
Sursa: Gandul
Alfred Bulai a considerat ca firma Imagina SRL, care se mandreste in palmares cu o animatie de cateva secunde pentru margarina Wiesanna Junior si inca o mana de desene animate la fel de copilaresti, e suficient de matura sa gestioneze conceptul "Romania" si elaborarea unei identitati corespunzatoare statutului si aspiratiilor viitoare ale Administratiei Publice din Romania.
Conceptul grafic rezultat din colaborarea cu anonima firma de apartament a fost caracterizat drept bizar si hilar de intreaga comunitate a publicitarilor romani in momentul in care Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) l-a postat pentru consultari publice, pe site, in intervalul august-octombrie 2007.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri