real,- Hypermarket intra pe piata de retail din Cluj-Napoca
Data publicarii: 20-12-2007 | Afacerireal,- Hypermarket inaugureaza la Cluj-Napoca cel de al paisprezecelea magazin din reteaua dezvoltata in Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Rezultatul unei investitii de peste 23 de milioane de euro, noul hipermarket real,-, cel de al saselea deschis anul acesta de catre companie se desfasoara pe o suprafata totala construita de 21.144 mp (inclusiv galeriareal), din care 7.500 de metri patrati reprezinta suprafata utila de vanzare.
In comunicat se mai precizeaza ca noul magazin real,- are o arhitectura moderna, spatii generoase si aerisite, dispune de o parcare terana si subterana de aproximativ 400 de locuri si beneficiaza de aparatura performanta pe toate sectoarele de activitate. Fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin existenta a 38 de case de marcat, dintre care 34 sunt instalate in linie.
"Inca de la intrarea noastra pe piata de retail din Romania am fost atrasi de potentialul deosebit al Ardealului. Clujul, care este unul dintre orasele cele mai importante din regiune, un centru istoric, economic si cultural puternic, reprezinta pentru noi o alegere excelenta. Suntem siguri ca in scurt timp ne vom impune pe piata clujeana cu un format de hipermarket de generatie noua care se remarca printr- o structura clara si bine definita, un sortiment variat la preturi dintre cele mai competitive si care permite consumatorilor efectuarea rapida a unei game cat mai diversificate de cumparaturi adresate intregii familii. Pe tot parcursul activitatii desfasurate pana acum in orasele unde suntem prezenti am analizat si am tinut cont permanent de cerintele clientilor nostri, pentru ca sa putem oferi o repartizare sortimentala mai buna, o grupare pe produse care defineste mai bine nevoile clientilor astfel incat sa devenim si la Cluj hipermarketul preferat al consumatorilor" a declarat Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket Romania.
real,- comercializeaza peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare.
Magazinul are o galerie generoasa care se intinde pe un spatiu total de 17.000 de mp (parter si etaj) si care reuneste magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, imbracaminte si incaltaminte etc.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private