real,- Hypermarket intra pe piata de retail din Cluj-Napoca
Data publicarii: 20-12-2007 | Afacerireal,- Hypermarket inaugureaza la Cluj-Napoca cel de al paisprezecelea magazin din reteaua dezvoltata in Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Rezultatul unei investitii de peste 23 de milioane de euro, noul hipermarket real,-, cel de al saselea deschis anul acesta de catre companie se desfasoara pe o suprafata totala construita de 21.144 mp (inclusiv galeriareal), din care 7.500 de metri patrati reprezinta suprafata utila de vanzare.
In comunicat se mai precizeaza ca noul magazin real,- are o arhitectura moderna, spatii generoase si aerisite, dispune de o parcare terana si subterana de aproximativ 400 de locuri si beneficiaza de aparatura performanta pe toate sectoarele de activitate. Fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin existenta a 38 de case de marcat, dintre care 34 sunt instalate in linie.
"Inca de la intrarea noastra pe piata de retail din Romania am fost atrasi de potentialul deosebit al Ardealului. Clujul, care este unul dintre orasele cele mai importante din regiune, un centru istoric, economic si cultural puternic, reprezinta pentru noi o alegere excelenta. Suntem siguri ca in scurt timp ne vom impune pe piata clujeana cu un format de hipermarket de generatie noua care se remarca printr- o structura clara si bine definita, un sortiment variat la preturi dintre cele mai competitive si care permite consumatorilor efectuarea rapida a unei game cat mai diversificate de cumparaturi adresate intregii familii. Pe tot parcursul activitatii desfasurate pana acum in orasele unde suntem prezenti am analizat si am tinut cont permanent de cerintele clientilor nostri, pentru ca sa putem oferi o repartizare sortimentala mai buna, o grupare pe produse care defineste mai bine nevoile clientilor astfel incat sa devenim si la Cluj hipermarketul preferat al consumatorilor" a declarat Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket Romania.
real,- comercializeaza peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare.
Magazinul are o galerie generoasa care se intinde pe un spatiu total de 17.000 de mp (parter si etaj) si care reuneste magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, imbracaminte si incaltaminte etc.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut