Dacia avertizeaza ca falsi angajati ai sai incearca sa insele populatia
Data publicarii: 20-12-2007 | DiverseAutomobile Dacia semnaleaza faptul ca in ultima vreme mai multi indivizi pretind sume de bani care sa fie cheltuite pe cumpararea de cartele telefonice apartinand unor retele de telefonie mobila, in schimbul oferirii unui vehicul Dacia Logan, a precizat compania, intr-un comunicat.
Indivizii suna la intamplare si se recomanda drept angajati ai Dacia. Pentru a castiga increderea persoanelor cu care vorbesc, ei ofera informatii care par verosimile, de exemplu nume, prenume, adrese fictive sau serii de legitimatii fictive.
Acesti asa-zisi angajati ai Dacia pretind ca apelul lor este legat de un concurs organizat de Dacia. Ei pretind ca persoana cu care stau de vorba la telefon a castigat un vehicul Dacia Logan si ca masina va fi livrata la domiciliul persoanei respective in ziua urmatoare, cu conditia achizitionarii de cartele valorice apartinand unor retele de telefonie mobila cu valori osciland intre 100 si 200 $. Sus-numitii solicita persoanelor trimiterea codului de reincarcare.
Dacia doreste sa precizeze ca nu a organizat si nici nu organizeaza concursuri de acest gen si va solicita inceperea urmaririi penale impotriva persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea, precum inselaciune fata de persoanele apelate si de concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii de marca.
Producatorul roaga cetatenii sa fie atenti si sa respinga aceste apeluri, chiar daca datele de identificare ale persoanei apelante (nume, date personale, numar de telefon) par credibile. De asemenea, Dacia are rugamintea fata de cei supusi acestor tentative de inselaciune sa obtina de la persoanele care le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia (0248 500 000).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut