Dacia avertizeaza ca falsi angajati ai sai incearca sa insele populatia
Data publicarii: 20-12-2007 | DiverseAutomobile Dacia semnaleaza faptul ca in ultima vreme mai multi indivizi pretind sume de bani care sa fie cheltuite pe cumpararea de cartele telefonice apartinand unor retele de telefonie mobila, in schimbul oferirii unui vehicul Dacia Logan, a precizat compania, intr-un comunicat.
Indivizii suna la intamplare si se recomanda drept angajati ai Dacia. Pentru a castiga increderea persoanelor cu care vorbesc, ei ofera informatii care par verosimile, de exemplu nume, prenume, adrese fictive sau serii de legitimatii fictive.
Acesti asa-zisi angajati ai Dacia pretind ca apelul lor este legat de un concurs organizat de Dacia. Ei pretind ca persoana cu care stau de vorba la telefon a castigat un vehicul Dacia Logan si ca masina va fi livrata la domiciliul persoanei respective in ziua urmatoare, cu conditia achizitionarii de cartele valorice apartinand unor retele de telefonie mobila cu valori osciland intre 100 si 200 $. Sus-numitii solicita persoanelor trimiterea codului de reincarcare.
Dacia doreste sa precizeze ca nu a organizat si nici nu organizeaza concursuri de acest gen si va solicita inceperea urmaririi penale impotriva persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea, precum inselaciune fata de persoanele apelate si de concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii de marca.
Producatorul roaga cetatenii sa fie atenti si sa respinga aceste apeluri, chiar daca datele de identificare ale persoanei apelante (nume, date personale, numar de telefon) par credibile. De asemenea, Dacia are rugamintea fata de cei supusi acestor tentative de inselaciune sa obtina de la persoanele care le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia (0248 500 000).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI