Fara vedete si medici in reclamele pentru copii
Data publicarii: 21-12-2007 | MediaIncepand de la 1 ianuarie 2008, vedetele si medicii nu mai au voie sa apara in reclame tv care se adreseaza copiilor sub 12 ani, potrivit modificarilor din Codul audiovizualului negociate de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si IAA Romania, noteaza Adevarul.
Potrivit acelorasi intelegeri, personajele de desene animate pot fi folosite in spoturile publicitare adresate copiilor. CNA a decis, in sedinta de ieri, sa modifice mai multe alineate din Codul audiovizualului, referitoare la publicitatea adresata copiilor, in urma negocierilor cu International Advertising Association (IAA) Romania.
Spotul "Pentru sanatatea..." va fi inlocuit
Rasvan Popescu, presedintele CNA, a declarat ca aceste modificari vor duce la o relaxare a conditiilor de publicitate pentru copii cu varste de pana la 12 ani. "CNA a relaxat prevederile de pana acum. Personajele din desenele animate si basme vor putea fi folosite in spoturile publicitare", a declarat presedintele CNA.
Conform legii, prin publicitate adresata copiilor in varsta de pana la 12 ani se intelege "publicitatea difuzata in cadrul unui program cu o audienta formata din minimum 70% copii in varsta de pana la 12 ani". "Modificarile au fost solicitate de IAA deoarece s-a considerat ca cele actuale sunt prea restrictive", a spus Rasvan Popescu.
Membrii CNA au mai decis sa desfasoare, incepand din februarie 2008, o campanie tv prin care sa inlocuiasca, treptat, traditionalul spot "Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de sare, zahar si grasimi" cu clipuri publicitare pentru educarea consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri