Fara vedete si medici in reclamele pentru copii
Data publicarii: 21-12-2007 | MediaIncepand de la 1 ianuarie 2008, vedetele si medicii nu mai au voie sa apara in reclame tv care se adreseaza copiilor sub 12 ani, potrivit modificarilor din Codul audiovizualului negociate de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si IAA Romania, noteaza Adevarul.
Potrivit acelorasi intelegeri, personajele de desene animate pot fi folosite in spoturile publicitare adresate copiilor. CNA a decis, in sedinta de ieri, sa modifice mai multe alineate din Codul audiovizualului, referitoare la publicitatea adresata copiilor, in urma negocierilor cu International Advertising Association (IAA) Romania.
Spotul "Pentru sanatatea..." va fi inlocuit
Rasvan Popescu, presedintele CNA, a declarat ca aceste modificari vor duce la o relaxare a conditiilor de publicitate pentru copii cu varste de pana la 12 ani. "CNA a relaxat prevederile de pana acum. Personajele din desenele animate si basme vor putea fi folosite in spoturile publicitare", a declarat presedintele CNA.
Conform legii, prin publicitate adresata copiilor in varsta de pana la 12 ani se intelege "publicitatea difuzata in cadrul unui program cu o audienta formata din minimum 70% copii in varsta de pana la 12 ani". "Modificarile au fost solicitate de IAA deoarece s-a considerat ca cele actuale sunt prea restrictive", a spus Rasvan Popescu.
Membrii CNA au mai decis sa desfasoare, incepand din februarie 2008, o campanie tv prin care sa inlocuiasca, treptat, traditionalul spot "Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de sare, zahar si grasimi" cu clipuri publicitare pentru educarea consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI