Google interzice fotografiile sexy in reclame
Data publicarii: 03-01-2008 | MediaCei care cumpara publicitate la Google trebuie sa aiba grija la ce anume isi fac reclama. Compania americana Pampered Passions, care se ocupa cu comercializarea lenjeriei intime, a descoperit ca reclamele sale nu sunt expuse de Google pe piata europeana. Campania firmei americane ii indemna pe barbati sa cumpere lenjerie, de sarbatori, pentru persoanele apropiate din viata lor. Se pare ca imaginile au fost considerate ca avand continut pornografic si au fost cenzurate de cei de la Google, potrivit Softpedia.com.
"Reclama nu a fost difuzata din cauza continutului sau destinat adultilor. Nu sunt aprobate pentru difuzare imaginile care sunt considerate compromitatoare pentru familii. Imaginile dumneavoastra contin nuditate si sunt destinate adultilor", a declarat un reprezentant al Google.
Compania americana a incercat sa obtina cat mai multa publicitate de pe urma acestei interdictii. Americanii au contracarat actiunile Google printr-o declaratie de presa care preciza ca "Google si-a facut un obicei din a interzice difuzarea unor reclame care sunt acceptate fara probleme in Marea Britanie.
Google este o companie americana si, desi ei sustin ca foarte deschisi in Statele Unite, politica lor este destul de conservatoare pentru consumatorii europeni." Este insa posibil ca cei de la Pampered Passions sa fi inceput campania pentru a atrage atentia publicului, stiind ca aceasta va fi interzisa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025