Google interzice fotografiile sexy in reclame
Data publicarii: 03-01-2008 | MediaCei care cumpara publicitate la Google trebuie sa aiba grija la ce anume isi fac reclama. Compania americana Pampered Passions, care se ocupa cu comercializarea lenjeriei intime, a descoperit ca reclamele sale nu sunt expuse de Google pe piata europeana. Campania firmei americane ii indemna pe barbati sa cumpere lenjerie, de sarbatori, pentru persoanele apropiate din viata lor. Se pare ca imaginile au fost considerate ca avand continut pornografic si au fost cenzurate de cei de la Google, potrivit Softpedia.com.
"Reclama nu a fost difuzata din cauza continutului sau destinat adultilor. Nu sunt aprobate pentru difuzare imaginile care sunt considerate compromitatoare pentru familii. Imaginile dumneavoastra contin nuditate si sunt destinate adultilor", a declarat un reprezentant al Google.
Compania americana a incercat sa obtina cat mai multa publicitate de pe urma acestei interdictii. Americanii au contracarat actiunile Google printr-o declaratie de presa care preciza ca "Google si-a facut un obicei din a interzice difuzarea unor reclame care sunt acceptate fara probleme in Marea Britanie.
Google este o companie americana si, desi ei sustin ca foarte deschisi in Statele Unite, politica lor este destul de conservatoare pentru consumatorii europeni." Este insa posibil ca cei de la Pampered Passions sa fi inceput campania pentru a atrage atentia publicului, stiind ca aceasta va fi interzisa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri