Zece sfaturi pentru a profita la maxim de reducerile de iarna
Data publicarii: 05-01-2008 | LifestyleComerciantii se pregatesc de reducerile de iarna. Chiar daca si pana acum au incercat sa ne atraga cu diverse promotii, sezonul propice incepe de-abia acum. Sute de preturi taiate si de procente de reducere ne vor lua ochii si ne vor tenta sa dam buzna in magazine, noteaza Gardianul. Specialistii vin in ajutorul nostru cu o serie de sfaturi, pentru a profita la maxim de aceasta perioada de reduceri si pentru a ne cumpara lucruri de care avem nevoie cu adevarat.
1. Faceti o lista cu produsele care va sunt necesare si pe care ati dori sa le gasiti printre cele cu preturi reduse, pentru a evita cumparaturile fara rost. Tot ce are un pret mai mic, ce poate ajunge si pana la jumatate din pretul initial, este tentant, dar nu si necesar.
2.Incercati sa mergeti la cumparaturi in prima parte a perioadei de reduceri. Durata reducerilor depinde de fiecare comerciant in parte, chiar daca exista, totusi, o perioada minima de o saptamana si una maxima de doua luni.
3. Unii comercianti introduc la reduceri produse de o calitate mai proasta, care nu fac parte din colectia actuala. Pentru a evita cumpararea acestor articole, va puteti orienta prin alegerea acelorproduse pe care le-ati vazut in magazin si inainte de inceperea perioadei de reduceri. Teoretic, un articol ar trebui sa fie comercializat minim o luna de zile inainte sa i se reduca pretul.
4. Excludeti promotiile anterioare. Produsele reduse nu ar trebui, teoretic, sa fi fost obiectul unei politici promotionale in luna anterioara.
5. Atentie sporita. Printre produsele cu pret redus se pot afla si unele articole deteriorate.
6. Nu tot ce are pret mic e la reducere. Inainte de a intra intr-un magazin, priviti cu atentie anunturile, pentru ca nu sunt numai reduceri. Preturi scazute pot fi si in cazul promotiilor sau al lichidarilor de stoc.
7. Atentie la eticheta. Reducerea de pret anuntata ar trebui sa se reflecte si in suma afisata pe eticheta, alaturi de pretul initial. O alta posibilitate este afisarea pretului initial si reducerea in procente. Specialistii avertizeaza ca pret initial inseamna pretul care a fost aplicat produselor identice inainte cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea perioadei de reduceri.
8.Schimbul produselor. Este foarte posibil ca in acea nebunie pe care o produc reducerile sa luati un produs necorespunzator nevoilor dumneavoastra sau sa nu observati un eventual defect. De aceea, inainte sa platiti cumparaturile, intrebati comerciantul daca este posibil schimbul produsului cu altul similar. Unii comercianti accepta si schimbul cu un alt produs, in schimb, sunt foarte putini cei care ofera banii inapoi.
9. Comerciantul este obligat sa schimbe produsele vandute in cazul in care au un defect sau daca nu corespund cu caracteristicile inscrise pe eticheta. Cu toate acestea, este mai bine sa fiti foarte atenti la ceea ce cumparati pentru a evita un alt drum la magazin sau un eventual refuz al comerciantului de a schimba produsul.
10. Cereti bon fiscal si pastrati-l pentru cateva zile, pentru ca veti avea nevoie de el in cazul in care aveti vreo reclamatie de facut. Este singurul lucru care garanteaza ca ati cumparat produsul din magazinul respectiv.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri