Cele mai bune spoturi tv ale anului 2007
Data publicarii: 07-01-2008 | MediaClipurile din campania eJobs si Cosmote (MMS) au adunat cele mai multe voturi favorabile din partea oamenilor de creatie publicitara, intr-o analiza realizata de Adevarul. "Care au fost cele mai bune trei spoturi tv autohtone ale anului 2007?" La aceasta intrebare au raspuns 11 publicitari, cu rugamintea sa nu-si voteze propriile creatii. Unii si-au exprimat nemultumirea fata de calitatea slaba a "productiei" din acest an. Altii nu au stiut ce sa aleaga pentru ca au considerat ca am avut o "recolta" foarte buna.
Dintre toate nominalizarile s-au detasat spoturile din campania eJobs (realizata de Leo Burnett, 4 voturi), Cosmote - MMS (Cohn&Jansen Ashley & Holmes, 3 voturi), ClickNet (Grey), Furazolidon (Propaganda) si Nissan Tiida (Publicis), fiecare cu cate doua voturi.
Nu este un clasament absolut, "batut in cuie", dar inclinam sa credem ca e mai adevarat decat ierarhiile de la festivalurile de creatie unde se ingramadesc "fantomele" (lucrarile facute special pentru festival, dar care nu au difuzari).
Printre institutiile financiare mentionate in topul spoturilor tv se numara Banca Romaneasca - spotul "Muzeul" - "Te grabesti sa ajungi acasa cand ai casa ta", Millennium Bank - spotul "Inelul" si ING Asigurari de Viata cu spotul "Muncitorul". ING mai apare in preferintele publicitarilor cu spotul la pensiile obligatorii si la ING Cont'Rol - cel cu linia de asamblare animata, cu iepurii finantisti. Allianz este reprezentat de reclama cu mosii care fac cu schimbul la vizor, plictisiti.
Banca Romaneasca - Muzeul
ING Pensii private
Allianz - pensii private
Millennium - Inelul
Integral in Adevarul
Redactia BankNews.ro te invita sa comentam impreuna aceasta stire pe Yahoo Messenger. Adauga adresa banknews_punct_ro@yahoo.com in lista ta de prieteni.
Mai citeste si:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii