Cele mai bune spoturi tv ale anului 2007
Data publicarii: 07-01-2008 | MediaClipurile din campania eJobs si Cosmote (MMS) au adunat cele mai multe voturi favorabile din partea oamenilor de creatie publicitara, intr-o analiza realizata de Adevarul. "Care au fost cele mai bune trei spoturi tv autohtone ale anului 2007?" La aceasta intrebare au raspuns 11 publicitari, cu rugamintea sa nu-si voteze propriile creatii. Unii si-au exprimat nemultumirea fata de calitatea slaba a "productiei" din acest an. Altii nu au stiut ce sa aleaga pentru ca au considerat ca am avut o "recolta" foarte buna.
Dintre toate nominalizarile s-au detasat spoturile din campania eJobs (realizata de Leo Burnett, 4 voturi), Cosmote - MMS (Cohn&Jansen Ashley & Holmes, 3 voturi), ClickNet (Grey), Furazolidon (Propaganda) si Nissan Tiida (Publicis), fiecare cu cate doua voturi.
Nu este un clasament absolut, "batut in cuie", dar inclinam sa credem ca e mai adevarat decat ierarhiile de la festivalurile de creatie unde se ingramadesc "fantomele" (lucrarile facute special pentru festival, dar care nu au difuzari).
Printre institutiile financiare mentionate in topul spoturilor tv se numara Banca Romaneasca - spotul "Muzeul" - "Te grabesti sa ajungi acasa cand ai casa ta", Millennium Bank - spotul "Inelul" si ING Asigurari de Viata cu spotul "Muncitorul". ING mai apare in preferintele publicitarilor cu spotul la pensiile obligatorii si la ING Cont'Rol - cel cu linia de asamblare animata, cu iepurii finantisti. Allianz este reprezentat de reclama cu mosii care fac cu schimbul la vizor, plictisiti.
Banca Romaneasca - Muzeul
ING Pensii private
Allianz - pensii private
Millennium - Inelul
Integral in Adevarul
Redactia BankNews.ro te invita sa comentam impreuna aceasta stire pe Yahoo Messenger. Adauga adresa banknews_punct_ro@yahoo.com in lista ta de prieteni.
Mai citeste si:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an