Matsushita si Google coopereaza pentru lansarea unui televizor conectabil la internet
Data publicarii: 08-01-2008 | IT&CConglomeratul nipon de electonice Matsushita Electric Industrial Co Ltd lucreaza impreuna cu gigantul informational Google la dezvoltarea unui televizor conectabil la internet, capabil sa difuzeze continut precum fotografii sau fisiere video, informeaza Reuters.
Televizorul, ce va fi lansat in America de Nord in cursul acestei primaveri, va permite consumatorilor sa se conecteze la internet in mod direct si sa vizioneze videoclipuri de pe site-ul YouTube, specializat pe postarea de videoclipuri direct de catre utilizatori, detinut de Google, sau fotografii de pe Picasa Web Albums, un serviciu online de partajare al fotografiilor, a anuntat Panasonic, divizie a grupului Matsushita.
Compania nipona a adaugat ca nu a stabilit inca o data de lansare globala a acestui produs.
"Cooperarea Panasonic cu YouTube si Picasa Web Albums exemplifica dorinta noastra de a fi printre liderii evolutiei naturale a internetului, extinzandu-l in sectorul televiziunii de inalta definitie", a declarat presedintele Panasonic Consumer Electronics Company, Merwan Mereby, intr-un comunicat, informeaza Reuters.
Contractul semnat cu Google nu este unul de exclusivitate, a declarat purtatorul de cuvant al Matsushita, Akira Kadota.
Matsushita, principalul producator mondial de televizoare cu plasma, a declarat ca va prelua controlul unei companii cu capital mixt specializata pe productia de ecrane tip LCD, putand construi inca un amplasament de productie, marcand astfel o schimbare majora a strategiei privind piata televizoarelor plate, conform Reuters.
Matsushita a investit in mod agresiv pana in acest moment in segmentul ecranelor cu plasma, crezand ca aceasta tehnologie este cea mai eficienta in ceea ce priveste ecranele cu diagonala mai mare de 37 de inci (94 centimetri), preferand insa tehnologia LCD (cristale lichide) pentru ecranele de dimensiuni mai reduse.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri