India a lansat masina de 2500 de dolari - Tata Nano
Data publicarii: 11-01-2008 | AutoIndia este pe punctul sa revolutioneze piata automobilistica mondiala. Cea mai ieftina masina produsa vreodata a fost lansata joi la New Delhi. Modelul fabricat de grupul Tata Motors este dedicat populatiei de clasa medie din India si costa numai 2500 de dolari.
Proiectul, care nu se doreste a fi o minunatie a ingineriei, a fost dezbatut inca din 2004, insa detaliile au fost pastrate in mare secret. Chiar daca nu are aer conditionat, nici airbaguri, nici casetofon, nici macar doua stergatoare de parbriz, indienii se asteapta la vanzari fara precedent.
Occidentalii sunt insa sceptici in ceea ce priveste indeplinirea normelor de securitate si de protectie a mediului. Reprezentantii Tata Motors sustin insa ca masina este destinata asiaticilor si nu occidentalilor si au dat asigurari ca produsul lor intruneste toate normele valabile... in India.
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Standard
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Luxury
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Tata Nano Interior
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri