MasterCard isi schimba numele si identitatea vizuala
Data publicarii: 28-06-2006Binecunoscutele cercuri suprapuse, simbolul MasterCard pentru milioane de consumatori din intreaga lume, vor continua sa apara pe toate cardurile MasterCard si la locatiile de acceptare la comerciantii de peste tot. MasterCard va continua, de asemenea, sa deruleze campania sa globala Priceless, prezenta acum in 106 tari si tradusa in 49 de limbi.
“Lansarea noii identitati corporatiste vine ca urmare a unor analize amanuntite a brandului MasterCard si a ceea ce reprezinta acesta pentru publicurile sale,” spune Flanagan. “Trecand din nou in revista avantajele competitive unice ale companiei, ne-am oprit asupra faptului ca MasterCard Worldwide este un lider in privinta sustinerii comertului din intreaga lume, a relatiilor globale si a transferului de experienta la nivel global. Dezvoltam o noua identitate corporatista pentru a reflecta punctele forte ale companiei in toate aceste domenii, dar si rolul de lider al MasterCard in definirea locului industriei in cadrul comertului in general.”
Noua pozitionare a companiei va servi ca o platforma unificata business-to-business si va duce la o eficientizare globala in modul in care MasterCard Worldwide intra in legatura cu actionarii, clientii si comerciantii prin toate canalele de comunicare.
Cele trei cercuri ale noului logo pornesc de la binecunoscutele cercuri rosu si galben ale marcii MasterCard si reflecta modelul de business distinct al companiei, care acopera trei directii - francizor, procesator si consilier:
Ca si francizor, MasterCard Worldwide promoveaza la nivel mondial o familie puternica de marci, facilitand comertul la peste 24 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume.
In calitate de procesator, MasterCard faciliteaza comertul eficient la scara globala, prin intermediul retelei sale care ofera rapiditate, integrare si fiabilitate. Tehnologia MasterCard ajuta bancile sa se diferentieze intre ele, datorita platformei de procesare flexibile si personalizate.
Ca si consilier, MasterCard Worldwide ofera rapoarte ale industriei si solutii care promoveaza comertul. Prin intermediul echipei sale de consultanti si a MasterCard Advisors, singura companie de consultanta ce se concentreaza exclusiv pe industria de plata, MasterCard ofera solutii strategice si operationale care acopera procesul de plata in intregime.
In plus fata de marca MasterCard care apare pe cardurile de credit, debit si preplatite MasterCard, exista marca Maestro®, solutia globala bazata pe cod PIN, Cirrus®, marca pentru ATM si MasterCard Advisors. Aceste marci nu se vor modifica, iar MasterCard Worldwide va continua sa le promoveze ca parte a familiei sale de marci.
“Am inregistrat un succes enorm in promovarea marcilor, care s-au bucurat de recunoastere la nivel mondial si care ne-au reprezentat in fata milioanelor de consumatori din intreaga lume,” spune Flanagan. “Vom continua sa promovam la fel de profesionist si noua marca, parte din platforma integrata de marci.”
Despre MasterCard Worldwide
MasterCard Worldwide promoveaza comertul global, oferind un liant economic important intre institutii financiare, companii, posesori de carduri si comerciantii din intreaga lume. In tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvolta si implementeaza solutii de plata, proceseaza peste 16 miliarde de plati anual si ofera rapoarte ale industriei si servicii de consultanta institutiilor financiare cliente si comerciantilor. Prin intermediul familiei sale de marci MasterCard®, Maestro® si Cirrus®, MasterCard Worldwide deserveste consumatorii si companiile din peste 210 tari si teritorii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut