MasterCard isi schimba numele si identitatea vizuala
Data publicarii: 28-06-2006
Binecunoscutele cercuri suprapuse, simbolul MasterCard pentru milioane de consumatori din intreaga lume, vor continua sa apara pe toate cardurile MasterCard si la locatiile de acceptare la comerciantii de peste tot. MasterCard va continua, de asemenea, sa deruleze campania sa globala Priceless, prezenta acum in 106 tari si tradusa in 49 de limbi.
“Lansarea noii identitati corporatiste vine ca urmare a unor analize amanuntite a brandului MasterCard si a ceea ce reprezinta acesta pentru publicurile sale,” spune Flanagan. “Trecand din nou in revista avantajele competitive unice ale companiei, ne-am oprit asupra faptului ca MasterCard Worldwide este un lider in privinta sustinerii comertului din intreaga lume, a relatiilor globale si a transferului de experienta la nivel global. Dezvoltam o noua identitate corporatista pentru a reflecta punctele forte ale companiei in toate aceste domenii, dar si rolul de lider al MasterCard in definirea locului industriei in cadrul comertului in general.”
Noua pozitionare a companiei va servi ca o platforma unificata business-to-business si va duce la o eficientizare globala in modul in care MasterCard Worldwide intra in legatura cu actionarii, clientii si comerciantii prin toate canalele de comunicare.
Cele trei cercuri ale noului logo pornesc de la binecunoscutele cercuri rosu si galben ale marcii MasterCard si reflecta modelul de business distinct al companiei, care acopera trei directii - francizor, procesator si consilier:
Ca si francizor, MasterCard Worldwide promoveaza la nivel mondial o familie puternica de marci, facilitand comertul la peste 24 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume.
In calitate de procesator, MasterCard faciliteaza comertul eficient la scara globala, prin intermediul retelei sale care ofera rapiditate, integrare si fiabilitate. Tehnologia MasterCard ajuta bancile sa se diferentieze intre ele, datorita platformei de procesare flexibile si personalizate.
Ca si consilier, MasterCard Worldwide ofera rapoarte ale industriei si solutii care promoveaza comertul. Prin intermediul echipei sale de consultanti si a MasterCard Advisors, singura companie de consultanta ce se concentreaza exclusiv pe industria de plata, MasterCard ofera solutii strategice si operationale care acopera procesul de plata in intregime.
In plus fata de marca MasterCard care apare pe cardurile de credit, debit si preplatite MasterCard, exista marca Maestro®, solutia globala bazata pe cod PIN, Cirrus®, marca pentru ATM si MasterCard Advisors. Aceste marci nu se vor modifica, iar MasterCard Worldwide va continua sa le promoveze ca parte a familiei sale de marci.
“Am inregistrat un succes enorm in promovarea marcilor, care s-au bucurat de recunoastere la nivel mondial si care ne-au reprezentat in fata milioanelor de consumatori din intreaga lume,” spune Flanagan. “Vom continua sa promovam la fel de profesionist si noua marca, parte din platforma integrata de marci.”
Despre MasterCard Worldwide
MasterCard Worldwide promoveaza comertul global, oferind un liant economic important intre institutii financiare, companii, posesori de carduri si comerciantii din intreaga lume. In tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvolta si implementeaza solutii de plata, proceseaza peste 16 miliarde de plati anual si ofera rapoarte ale industriei si servicii de consultanta institutiilor financiare cliente si comerciantilor. Prin intermediul familiei sale de marci MasterCard®, Maestro® si Cirrus®, MasterCard Worldwide deserveste consumatorii si companiile din peste 210 tari si teritorii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri