Lantul american de imbracaminte Gap se pregateste sa vanda in lei
Data publicarii: 22-01-2008 | AfaceriRomanii vor putea cumpara, din 2009, haine si accesorii Gap dintr-un magazin al lantului american care va fi deschis la Bucuresti Compania Gap, care detine peste 3.000 de magazine de imbracaminte in toata lumea, a decis sa includa Romania in politica de extindere in regiunea Balcanilor.
Inaugurarea prezentei Gap in Bucuresti va fi urmata de deschiderea unui magazin Banana Republic, marca de imbracaminte detinuta de aceeasi companie americana. Hainele Gap si Banana Republic vor fi disponibile si pentru consumatorii din Grecia (din toamna acestui an), Bulgaria, Cipru si Croatia.
Vine si H & M
La sfarsitul anilor '60, magazinele Gap din San Francisco vindeau blugi sub marca Levi's. Gap a revolutionat moda in randul tinerilor incepand din 1974, cand a inceput sa vanda haine sub marca proprie. O pereche de blugi Gap costa circa 50 de dolari, iar un pulover, circa 30 de dolari. Principalul competitor al americanilor in Europa este compania suedeza H & M, care va deschide un magazin la noi in acest an.
In regim de franciza
Magazinele din Romania ale Gap vor fi deschise in regim de franciza de grupul elen Marinopoulos, care detine la noi franciza pentru marcile Marks&Spencer, Sephora si Starbucks.
"Aceste piete (din Balcani - n.r.) reprezinta o extindere naturala pentru marcile noastre si avem un partener de franciza extraordinar in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap, intr-un comunicat postat pe site-ul companiei. In anul financiar 2006, Gap a inregistrat vanzari de 15,9 miliarde de dolari.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025