Lantul american de imbracaminte Gap se pregateste sa vanda in lei
Data publicarii: 22-01-2008 | AfaceriRomanii vor putea cumpara, din 2009, haine si accesorii Gap dintr-un magazin al lantului american care va fi deschis la Bucuresti Compania Gap, care detine peste 3.000 de magazine de imbracaminte in toata lumea, a decis sa includa Romania in politica de extindere in regiunea Balcanilor.
Inaugurarea prezentei Gap in Bucuresti va fi urmata de deschiderea unui magazin Banana Republic, marca de imbracaminte detinuta de aceeasi companie americana. Hainele Gap si Banana Republic vor fi disponibile si pentru consumatorii din Grecia (din toamna acestui an), Bulgaria, Cipru si Croatia.
Vine si H & M
La sfarsitul anilor '60, magazinele Gap din San Francisco vindeau blugi sub marca Levi's. Gap a revolutionat moda in randul tinerilor incepand din 1974, cand a inceput sa vanda haine sub marca proprie. O pereche de blugi Gap costa circa 50 de dolari, iar un pulover, circa 30 de dolari. Principalul competitor al americanilor in Europa este compania suedeza H & M, care va deschide un magazin la noi in acest an.
In regim de franciza
Magazinele din Romania ale Gap vor fi deschise in regim de franciza de grupul elen Marinopoulos, care detine la noi franciza pentru marcile Marks&Spencer, Sephora si Starbucks.
"Aceste piete (din Balcani - n.r.) reprezinta o extindere naturala pentru marcile noastre si avem un partener de franciza extraordinar in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap, intr-un comunicat postat pe site-ul companiei. In anul financiar 2006, Gap a inregistrat vanzari de 15,9 miliarde de dolari.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii