Romanii sunt cei mai generosi europeni bautori de bere
Data publicarii: 25-01-2008 | LifestyleRomanii sunt cei mai generosi bautori de bere din Europa, 91% dintre ei fiind dispusi sa ofere o bere unui prieten fara sa astepte alta in schimb, potrivit unui studiu realizat de compania independenta de marketing si consultanta "Added Value" si initiat de SABMiller.
Potrivit studiului privind preferintele europenilor in materie de consum de bere si bauturi alcoolice, suedezii se afla la capatul opus al clasamentului atunci cand vine vorba de oferirea unei beri fara sa astepte alta in schimb.
In ceea ce priveste ocaziile de consum, majoritatea romanilor, 94%, prefera sa bea berea acasa, la mesele cu familia, 61% la cinele de la restaurant, 54% la nunta, in timp ce numai 23% consuma bere la intalnirile de afaceri.
Conform studiului, danezii si suedezii consuma bere cu orice ocazie. Danezii prefera sa bea berea acasa cu familia, in timp ce suedezii conduc topul in ceea ce priveste consumul de bere la prima intalnire, la intalnirile de afaceri si atunci cand iau cina la restaurant.
"Cand vine vorba de plata, cehii par sa fie cei mai "corecti" bautori de bere, ocupand primul loc al clasamentului in ceea ce priveste impartirea costului consumatiei: 97% dintre cehi platesc doar propria consumatie, in timp ce 82% dintre olandezi si 77% dintre belgieni impart egal costurile. Francezii au obiceiul de a plati chelnerului dupa fiecare "rand" de beri comandate, in timp ce romanii, germanii si cehii prefera mai degraba sa achite la sfarsit", se mai precizeaza in comunicat.
Studiul facut de compania "Added Value" la initiativa SABMiller a fost realizat prin intervievarea online a peste 7.500 de persoane din 15 tari europene, din fiecare tara raspunzand peste 500 de persoane in legatura cu preferintele lor de consum pentru bauturile alcoolice.
In Romania, SABMiller plc este prezent de peste 10 ani prin intermediul subsidiarei sale locale URSUS Breweries, care detine o cota de piata de 24,9%. Compania are sediul central in Bucuresti si detine patru fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.
In Europa, SABMiller plc detine 19 fabrici de bere in care lucreaza peste 21.000 de angajati si care au produs anul trecut sapte miliarde de halbe (aproximativ 35 milioane de hectolitri de bere).
SABMiller plc, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, detinde participatii in companii de fabricare a berii si contracte de distributie in peste 60 de tari de pe sase continente. Marcile grupului includ beri internationale premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale. In afara SUA, SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de imbuteliere a produselor Coca-Cola din lume.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii