Automobile Bavaria Group a inaugurat un centru BMW la Cluj-Napoca
Data publicarii: 27-01-2008 | AutoAutomobile Bavaria Group, cel mai mare dealer BMW din Romania, a inaugurat vineri, la Cluj, Centrul BMW-Autotransilvania, o investitie de patru milioane de euro.
Noul sediu, situat pe raza comunei Floresti, in imediata apropiere a municipiului Cluj-Napoca, are o suprafata de 11.500 de mp si este dotat cu un service, care poate deservi 11 masini simultan, si cu 175 de locuri de parcare.
Prezent la eveniment, Michael Schmidt, directorul general al Automobile Bavaria Group, a declarat ca la Cluj-Napoca vor putea fi cumparate toate modelele BMW, iar in data de 19 aprilie va avea loc lansarea noului model X6, concomitent cu lansarea din Germania.
"Zona Transilvaniei este deosebit de importanta pentru noi, iar deschiderea unui nou spatiu, mai generos, este o dovada a acestui fapt. Standardele pe care le impunem oamenilor nostri din Cluj-Napoca, Oradea si Targu Mures sunt cele la care trebuie sa se ridice orice angajat BMW din lume, iar profesionalismul lor este asigurat inclusiv de numeroasele training-uri la care participa. Vom continua sa investim in acesta regiune a tarii, consolidandu-e pozitia. In prezent, Autotransilvania detine o cota de aproape 10% din piata BMW din Romania", a declarat Schmidt, in cadrul unei conferinte de presa.
Firma a fost prezenta la Cluj-Napoca si in trecut, iar in 2007 au fost vandute 93 de modele X5 si 38 de modele X3.
"Am constatat ca cine isi doreste un BMW, isi doreste un BMW adevarat. Multi dintre clientii nostri considera ca o masina de 4 cilindri nu este un BMW adevarat. In 2007 am vandut cu 60% mai multe masini din segmentul premium, unde suntem lideri de piata de trei ani, fata de anul 2006", a afirmat Michael Schmidt.
Acesta a mai spus ca in 2007 firma a vandut circa 2.800 de masini, iar pentru anul acesta se asteapta ca vanzarile sa intreaca cifra de 3.000.
O pondere importanta a inceput sa o aiba si piata masinilor second hand, anul trecut Automobile Bavaria Group reusind sa vanda 600 de automobile uzate, acestea fiind folosite de angajatii BMW din Germania, care le schimba dupa ce au parcurs 10.000 de kilometri cu ele.
La inaugurarea centrului din Cluj au partipat Werner Wolff - after sales manager Auto Bavaria Group si Carl-Theo Fitzau - director general BMW Local Office, precum si fostii sportivi Gheorghe Hagi si Ilie Nastase.
Autotransilvania mai are showroom-uri in Targu Mures si Oradea, iar in cele trei centre clientii pot alege din peste 300 de automobile.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri