Automobile Bavaria Group a inaugurat un centru BMW la Cluj-Napoca
Data publicarii: 27-01-2008 | AutoAutomobile Bavaria Group, cel mai mare dealer BMW din Romania, a inaugurat vineri, la Cluj, Centrul BMW-Autotransilvania, o investitie de patru milioane de euro.
Noul sediu, situat pe raza comunei Floresti, in imediata apropiere a municipiului Cluj-Napoca, are o suprafata de 11.500 de mp si este dotat cu un service, care poate deservi 11 masini simultan, si cu 175 de locuri de parcare.
Prezent la eveniment, Michael Schmidt, directorul general al Automobile Bavaria Group, a declarat ca la Cluj-Napoca vor putea fi cumparate toate modelele BMW, iar in data de 19 aprilie va avea loc lansarea noului model X6, concomitent cu lansarea din Germania.
"Zona Transilvaniei este deosebit de importanta pentru noi, iar deschiderea unui nou spatiu, mai generos, este o dovada a acestui fapt. Standardele pe care le impunem oamenilor nostri din Cluj-Napoca, Oradea si Targu Mures sunt cele la care trebuie sa se ridice orice angajat BMW din lume, iar profesionalismul lor este asigurat inclusiv de numeroasele training-uri la care participa. Vom continua sa investim in acesta regiune a tarii, consolidandu-e pozitia. In prezent, Autotransilvania detine o cota de aproape 10% din piata BMW din Romania", a declarat Schmidt, in cadrul unei conferinte de presa.
Firma a fost prezenta la Cluj-Napoca si in trecut, iar in 2007 au fost vandute 93 de modele X5 si 38 de modele X3.
"Am constatat ca cine isi doreste un BMW, isi doreste un BMW adevarat. Multi dintre clientii nostri considera ca o masina de 4 cilindri nu este un BMW adevarat. In 2007 am vandut cu 60% mai multe masini din segmentul premium, unde suntem lideri de piata de trei ani, fata de anul 2006", a afirmat Michael Schmidt.
Acesta a mai spus ca in 2007 firma a vandut circa 2.800 de masini, iar pentru anul acesta se asteapta ca vanzarile sa intreaca cifra de 3.000.
O pondere importanta a inceput sa o aiba si piata masinilor second hand, anul trecut Automobile Bavaria Group reusind sa vanda 600 de automobile uzate, acestea fiind folosite de angajatii BMW din Germania, care le schimba dupa ce au parcurs 10.000 de kilometri cu ele.
La inaugurarea centrului din Cluj au partipat Werner Wolff - after sales manager Auto Bavaria Group si Carl-Theo Fitzau - director general BMW Local Office, precum si fostii sportivi Gheorghe Hagi si Ilie Nastase.
Autotransilvania mai are showroom-uri in Targu Mures si Oradea, iar in cele trei centre clientii pot alege din peste 300 de automobile.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut