Automobile Bavaria Group a inaugurat un centru BMW la Cluj-Napoca
Data publicarii: 27-01-2008 | AutoAutomobile Bavaria Group, cel mai mare dealer BMW din Romania, a inaugurat vineri, la Cluj, Centrul BMW-Autotransilvania, o investitie de patru milioane de euro.
Noul sediu, situat pe raza comunei Floresti, in imediata apropiere a municipiului Cluj-Napoca, are o suprafata de 11.500 de mp si este dotat cu un service, care poate deservi 11 masini simultan, si cu 175 de locuri de parcare.
Prezent la eveniment, Michael Schmidt, directorul general al Automobile Bavaria Group, a declarat ca la Cluj-Napoca vor putea fi cumparate toate modelele BMW, iar in data de 19 aprilie va avea loc lansarea noului model X6, concomitent cu lansarea din Germania.
"Zona Transilvaniei este deosebit de importanta pentru noi, iar deschiderea unui nou spatiu, mai generos, este o dovada a acestui fapt. Standardele pe care le impunem oamenilor nostri din Cluj-Napoca, Oradea si Targu Mures sunt cele la care trebuie sa se ridice orice angajat BMW din lume, iar profesionalismul lor este asigurat inclusiv de numeroasele training-uri la care participa. Vom continua sa investim in acesta regiune a tarii, consolidandu-e pozitia. In prezent, Autotransilvania detine o cota de aproape 10% din piata BMW din Romania", a declarat Schmidt, in cadrul unei conferinte de presa.
Firma a fost prezenta la Cluj-Napoca si in trecut, iar in 2007 au fost vandute 93 de modele X5 si 38 de modele X3.
"Am constatat ca cine isi doreste un BMW, isi doreste un BMW adevarat. Multi dintre clientii nostri considera ca o masina de 4 cilindri nu este un BMW adevarat. In 2007 am vandut cu 60% mai multe masini din segmentul premium, unde suntem lideri de piata de trei ani, fata de anul 2006", a afirmat Michael Schmidt.
Acesta a mai spus ca in 2007 firma a vandut circa 2.800 de masini, iar pentru anul acesta se asteapta ca vanzarile sa intreaca cifra de 3.000.
O pondere importanta a inceput sa o aiba si piata masinilor second hand, anul trecut Automobile Bavaria Group reusind sa vanda 600 de automobile uzate, acestea fiind folosite de angajatii BMW din Germania, care le schimba dupa ce au parcurs 10.000 de kilometri cu ele.
La inaugurarea centrului din Cluj au partipat Werner Wolff - after sales manager Auto Bavaria Group si Carl-Theo Fitzau - director general BMW Local Office, precum si fostii sportivi Gheorghe Hagi si Ilie Nastase.
Autotransilvania mai are showroom-uri in Targu Mures si Oradea, iar in cele trei centre clientii pot alege din peste 300 de automobile.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii