Oamenii de creatie si-au facut un club al elitelor
Data publicarii: 29-01-2008 | MediaDirectori de creatie de la 12 agentii de publicitate au infiintat Art Directors Club* Romania, care aduna pe cei mai creativi oameni din publicitatea autohtona, noteaza Adevarul. Oamenii de creatie publicitara s-au reunit intr-o asociatie care doreste sa atraga elitele breslei. Intrarea in aceasta organizatie se face pe baza reputatiei, dovedita cu un portofoliu solid de lucrari. Un prim proiect al organizatiei este scoala de creativitate ADC*Romania.
La inceputul acestui an, mai multi creativi din industria romaneasca de publicitate, sprijiniti de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), au anuntat lansarea unei scoli de creativitate sub egida Art Directors Club* Romania (ADC*RO). "Discutiile au inceput la finele anului trecut, dar initiativa de a aduce impreuna oamenii de creatie dateaza de prin 1999-2000, de la asa-numita «Intalnire de la Tipsy» (un club din Bucuresti - n. red.)", povesteste Bogdan Naumovici, chief creative officer 23 Ideas.
Se spune ca nu este usor sa aduni la un loc orgoliile mai multor creativi. Si totusi, scopul pe care il declara aceasta entitate i-a determinat pe publicitari sa lase mandria la o parte si sa se reuneasca pentru discutii la aceeasi masa. "Membrii fondatori sunt oameni care nu au mai stat la aceeasi masa de vreo cinci ani si sunt cei mai acerbi competitori din piata aceasta.
E un semn ca incepem sa ne maturizam si noi. Suntem 12 membri, aceiasi care vor fi si profesorii scolii", explica Adrian Botan, CEE creative director McCann Erickson. ADC*RO este parte a asociatiei europene ADC*E, ce reuneste mari nume de creativi de pe continent.
Asociatia din Romania este o filiala a clubului european. Membrii asociatiei sunt directori de creatie la cele mai cunoscute agentii de publicitate din Romania: Adrian Botan (McCann Erickson), Bogdan Naumovici (23 Ideas), Serban Alexandrescu (Headvertising), Liviu David (Next Advertising), Ema Prisca (Graffiti BBDO), Carmen Tiderle (GMP), Valentin Suciu (Odyssey), Costin Popescu (Cap), Octav Gheorghe (Gavrila&Asociatii), Sorin Tranca (Friends Advertising), Dorian Pascuci (ADDV Euro RSCG).
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday