Oamenii de creatie si-au facut un club al elitelor
Data publicarii: 29-01-2008 | MediaDirectori de creatie de la 12 agentii de publicitate au infiintat Art Directors Club* Romania, care aduna pe cei mai creativi oameni din publicitatea autohtona, noteaza Adevarul. Oamenii de creatie publicitara s-au reunit intr-o asociatie care doreste sa atraga elitele breslei. Intrarea in aceasta organizatie se face pe baza reputatiei, dovedita cu un portofoliu solid de lucrari. Un prim proiect al organizatiei este scoala de creativitate ADC*Romania.
La inceputul acestui an, mai multi creativi din industria romaneasca de publicitate, sprijiniti de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), au anuntat lansarea unei scoli de creativitate sub egida Art Directors Club* Romania (ADC*RO). "Discutiile au inceput la finele anului trecut, dar initiativa de a aduce impreuna oamenii de creatie dateaza de prin 1999-2000, de la asa-numita «Intalnire de la Tipsy» (un club din Bucuresti - n. red.)", povesteste Bogdan Naumovici, chief creative officer 23 Ideas.
Se spune ca nu este usor sa aduni la un loc orgoliile mai multor creativi. Si totusi, scopul pe care il declara aceasta entitate i-a determinat pe publicitari sa lase mandria la o parte si sa se reuneasca pentru discutii la aceeasi masa. "Membrii fondatori sunt oameni care nu au mai stat la aceeasi masa de vreo cinci ani si sunt cei mai acerbi competitori din piata aceasta.
E un semn ca incepem sa ne maturizam si noi. Suntem 12 membri, aceiasi care vor fi si profesorii scolii", explica Adrian Botan, CEE creative director McCann Erickson. ADC*RO este parte a asociatiei europene ADC*E, ce reuneste mari nume de creativi de pe continent.
Asociatia din Romania este o filiala a clubului european. Membrii asociatiei sunt directori de creatie la cele mai cunoscute agentii de publicitate din Romania: Adrian Botan (McCann Erickson), Bogdan Naumovici (23 Ideas), Serban Alexandrescu (Headvertising), Liviu David (Next Advertising), Ema Prisca (Graffiti BBDO), Carmen Tiderle (GMP), Valentin Suciu (Odyssey), Costin Popescu (Cap), Octav Gheorghe (Gavrila&Asociatii), Sorin Tranca (Friends Advertising), Dorian Pascuci (ADDV Euro RSCG).
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025