AdEvolution vinde Realitatea-Catavencu

Data publicarii: 30-01-2008 | Media

AdEvolution si divizia new media din grupul Realitatea-Catavencu au incheiat un parteneriat de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii si controleaza o treime din piata online din Romania, anunta un comunicat al trustului Realitatea - Catavencu.

Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma parteneriatului reprezinta circa 35% din piata online din Romania. Pachetul rezultat a devenit, astfel, unul dintre cele mai reprezentative din piata online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.

Directorul de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Sorel Radu, a declarat ca "aceasta colaborare va permite o mai buna vizibilitate in piata si va oferi mediul necesar pentru construirea de pachete pe masurile fiecarui client". La randul sau, directorul executiv al AdEvolution, Val Voicu, a afirmat ca "siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata".

Directorul general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Dragos Stanca, a aratat ca grupul media din care face parte va avea, in 2008, o prezenta extrem de activa si in mediul online.

Conform parteneriatului, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere pe toate site-urile celeialalte parti. Oferta comuna insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, IT si job-uri.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: