AdEvolution vinde Realitatea-Catavencu
Data publicarii: 30-01-2008 | MediaAdEvolution si divizia new media din grupul Realitatea-Catavencu au incheiat un parteneriat de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii si controleaza o treime din piata online din Romania, anunta un comunicat al trustului Realitatea - Catavencu.
Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma parteneriatului reprezinta circa 35% din piata online din Romania. Pachetul rezultat a devenit, astfel, unul dintre cele mai reprezentative din piata online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.
Directorul de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Sorel Radu, a declarat ca "aceasta colaborare va permite o mai buna vizibilitate in piata si va oferi mediul necesar pentru construirea de pachete pe masurile fiecarui client". La randul sau, directorul executiv al AdEvolution, Val Voicu, a afirmat ca "siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata".
Directorul general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Dragos Stanca, a aratat ca grupul media din care face parte va avea, in 2008, o prezenta extrem de activa si in mediul online.
Conform parteneriatului, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere pe toate site-urile celeialalte parti. Oferta comuna insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, IT si job-uri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025