AdEvolution vinde Realitatea-Catavencu
Data publicarii: 30-01-2008 | MediaAdEvolution si divizia new media din grupul Realitatea-Catavencu au incheiat un parteneriat de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii si controleaza o treime din piata online din Romania, anunta un comunicat al trustului Realitatea - Catavencu.
Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma parteneriatului reprezinta circa 35% din piata online din Romania. Pachetul rezultat a devenit, astfel, unul dintre cele mai reprezentative din piata online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.
Directorul de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Sorel Radu, a declarat ca "aceasta colaborare va permite o mai buna vizibilitate in piata si va oferi mediul necesar pentru construirea de pachete pe masurile fiecarui client". La randul sau, directorul executiv al AdEvolution, Val Voicu, a afirmat ca "siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata".
Directorul general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Dragos Stanca, a aratat ca grupul media din care face parte va avea, in 2008, o prezenta extrem de activa si in mediul online.
Conform parteneriatului, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere pe toate site-urile celeialalte parti. Oferta comuna insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, IT si job-uri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday