AdEvolution vinde Realitatea-Catavencu
Data publicarii: 30-01-2008 | MediaAdEvolution si divizia new media din grupul Realitatea-Catavencu au incheiat un parteneriat de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii si controleaza o treime din piata online din Romania, anunta un comunicat al trustului Realitatea - Catavencu.
Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma parteneriatului reprezinta circa 35% din piata online din Romania. Pachetul rezultat a devenit, astfel, unul dintre cele mai reprezentative din piata online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.
Directorul de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Sorel Radu, a declarat ca "aceasta colaborare va permite o mai buna vizibilitate in piata si va oferi mediul necesar pentru construirea de pachete pe masurile fiecarui client". La randul sau, directorul executiv al AdEvolution, Val Voicu, a afirmat ca "siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata".
Directorul general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Dragos Stanca, a aratat ca grupul media din care face parte va avea, in 2008, o prezenta extrem de activa si in mediul online.
Conform parteneriatului, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere pe toate site-urile celeialalte parti. Oferta comuna insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, IT si job-uri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an