Oamenii de strategie fac jocurile publicitatii
Data publicarii: 01-02-2008 | MediaRolul specialistilor in strategiile de comunicare va fi determinat pentru agentiile de publicitate, noteaza Adevarul. Oamenii de publicitate apar foarte rar in manifestari publice. Mai ales cei puternici. Cand se decid sa urce pe o scena si sa vorbeasca la microfon, publicul asteapta sa auda declaratii fulminante, pilde si fraze memorabile. Dezamagire!
Sefii marilor grupuri de comunicare nu au dezinvoltura formatorilor de opinie (si nici logoreea politicienilor sau patronilor de cluburi de fotbal.) Vorbesc despre businessul lor cu zgarcenie, cu diplomatie, generalitati... Cea de-a 30-a editie a "intalnirilor informale" AdBreak, eveniment IQads, desfasurata in urma cu doua zile la Music Club din Bucuresti, i-a avut drept invitati pe trei "grei" ai publicitatii romanesti: Bogdan Enoiu, Managing Director al agentiei McCann-Erickson, Stefan Iordache, COO Leo Burnett, si Felix Tataru, presedintele Asociatiei Internationale a Publicitatii - filiala Romania si director general GMP. Moderatorul discutiilor, jurnalistul Costi Rogozanu, "i-a impins" pe toate "terenurile" fierbinti: concurenta, rivalitate, recrutarea oamenilor, salariile angajatilor, comunicarea politica, pitch-uri, ce se va intampla cu acest business in 2008.
Clientii au pretentii din ce in ce mai mari
In acest an, rolul oamenilor de strategie va creste in agentiile de publicitate. "Sunt un fan al strategilor si importanta plannerilor este vitala", a spus Bogdan Enoiu, precizand ca raportul numarului de oameni de creatie - planneri intr-o agentie - ar trebui sa fie de 1 la 2.
La randul sau, Stefan Iordache a precizat ca importanta strategului nu trebuie sa puna in umbra departamentul de client-service, in fond cei care lucreaza aici trebuie sa inteleaga businessul clientilor.
Acestia au pretentii din ce in ce mai mari din partea agentiilor de publicitate si media pentru a le intelege in profuzime businessul. (Desi, se spune, pe fondul cresterii explozive a pietei de publicitate, ca sunt destui clienti care inteleg din ce in ce mai putin din afacerile lor.)
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București