Oamenii de strategie fac jocurile publicitatii
Data publicarii: 01-02-2008 | MediaRolul specialistilor in strategiile de comunicare va fi determinat pentru agentiile de publicitate, noteaza Adevarul. Oamenii de publicitate apar foarte rar in manifestari publice. Mai ales cei puternici. Cand se decid sa urce pe o scena si sa vorbeasca la microfon, publicul asteapta sa auda declaratii fulminante, pilde si fraze memorabile. Dezamagire!
Sefii marilor grupuri de comunicare nu au dezinvoltura formatorilor de opinie (si nici logoreea politicienilor sau patronilor de cluburi de fotbal.) Vorbesc despre businessul lor cu zgarcenie, cu diplomatie, generalitati... Cea de-a 30-a editie a "intalnirilor informale" AdBreak, eveniment IQads, desfasurata in urma cu doua zile la Music Club din Bucuresti, i-a avut drept invitati pe trei "grei" ai publicitatii romanesti: Bogdan Enoiu, Managing Director al agentiei McCann-Erickson, Stefan Iordache, COO Leo Burnett, si Felix Tataru, presedintele Asociatiei Internationale a Publicitatii - filiala Romania si director general GMP. Moderatorul discutiilor, jurnalistul Costi Rogozanu, "i-a impins" pe toate "terenurile" fierbinti: concurenta, rivalitate, recrutarea oamenilor, salariile angajatilor, comunicarea politica, pitch-uri, ce se va intampla cu acest business in 2008.
Clientii au pretentii din ce in ce mai mari
In acest an, rolul oamenilor de strategie va creste in agentiile de publicitate. "Sunt un fan al strategilor si importanta plannerilor este vitala", a spus Bogdan Enoiu, precizand ca raportul numarului de oameni de creatie - planneri intr-o agentie - ar trebui sa fie de 1 la 2.
La randul sau, Stefan Iordache a precizat ca importanta strategului nu trebuie sa puna in umbra departamentul de client-service, in fond cei care lucreaza aici trebuie sa inteleaga businessul clientilor.
Acestia au pretentii din ce in ce mai mari din partea agentiilor de publicitate si media pentru a le intelege in profuzime businessul. (Desi, se spune, pe fondul cresterii explozive a pietei de publicitate, ca sunt destui clienti care inteleg din ce in ce mai putin din afacerile lor.)
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri