Guvernul a alocat sapte milioane de euro pentru promovarea turismului in 2008
Data publicarii: 07-02-2008 | EconomieGuvernul a decis, miercuri, alocarea a sapte milioane de euro pentru promovarea turismului in 2008, din care doua milioane de euro sunt destinate creatiei unui brand turistic.
Guvernul a aprobat miercuri, printr-o hotarare, Programul anual de marketing si promovare turistica, al carui obiectiv este promovarea celor mai importante destinatii si forme de turism, din Romania, pe piata interna si pe principalele piete turistice din strainatate. Bugetul alocat programului, pentru 2008, este de sapte milioane euro, din care doua milioane euro pentru creatie brand turistic.
Programul a fost elaborat de Consiliul Consultativ pentru Turism, for creat la sfarsitul anului trecut - care are in componenta organizatii profesionale, organizatii patronale, organizatii neguvernamentale si autoritati locale - si din ministerele care au legatura cu domeniul turismului. Activitatile cuprinse in cadrul Programului se refera, printre altele, la popularizarea destinatiilor si a produselor turistice romanesti, la realizarea unor studii de marketing si crearea brandului turistic national, la participarea la expozitii de turism in tara si in strainatate.
"Pana acum, aceste decizii se luau intr-un birou, la nivel de functionari; am considerat ca acest parteneriat public-privat este necesar si benefic", a declarat, miercuri, ministrul turismului, Ovidiu Silaghi.
Potrivit lui Silaghi, obiectivele ministerului pe care il conduce sunt cresterea ritmului circulatiei turistice din Europa de Vest si din America de Nord cu aproximativ 5% si, in urmatorii trei ani, o crestere anuala de circa 3% a bazei de produs pentru turism.
Guvernul a aprobat, prin aceeasi hotarare, si Programul anual de dezvoltare a produselor turistice, cu un buget de 1.390.000 de euro. Fondurile sunt alocate, printre altele, pentru formarea profesionala a personalului din turism sau pentru imbunatatirea calitatii unor produse si forme de turism.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză