GarantiBank, buget de promovare de 5 mil. euro in 2008
Data publicarii: 07-02-2008 | Finante-BanciGarantiBank, subsidiara locala a unuia dintre primii trei jucatori din cadrul pietei turce de banci private, va avea, in 2008, un buget de promovare de aproximativ cinci milioane de euro la rate-card (valoare bruta, fara reduceri), mai mare cu 150% fata de bugetul din 2007, potrivit declaratiilor lui Okan Yurtsever, director retail banking in cadrul firmei.
"In 2007, bugetul de promovare a fost de doua milioane de euro, iar pentru 2008 avem in plan sa fie de aproximativ cinci milioane de euro", a declarat oficialul companiei. Astfel, GarantiBank va avea o crestere a bugetului de peste 150% pentru acest an. Banca a optat, in 2007, pentru o gama larga de mijloace de comunicare in masa. "Pentru Bonus Card, de exemplu, primul card multibrand cu cip din Romania, am optat cu precadere pentru televiziune, outdoor si presa. Campania adresata persoanelor fizice, din octombrie anul trecut, a fost comunicata, in principal, la radio, in presa, outdoor si prin internet", a declarat Yurtsever.
Pentru 2008, GarantiBank doreste sa initieze campanii pentru produsele si serviciile care sunt oferite persoanelor fizice si IMM-urilor. "Dorim, de asemenea, sa continuam promovarea pentru Bonus Card, unul dintre cele mai de succes produse de card de credit din Turcia", a adaugat oficialul bancii. Agentia de publicitate cu care lucreaza banca este Cohn&Jansen| Ashley & Holmes.
Cea mai recenta campanie derulata de institutie a fost in luna noiembrie a anului trecut. "Atunci am dezvoltat campania pentru Bonus Card, un produs foarte important pentru noi. Campania am lansat-o prin spoturi TV, outdoor si presa", a declarat Yurtsever.
Compania avea, la sfarsitul anului 2007, peste 450 de angajati si active in valoare de 200 milioane de euro, la nivelul lunii septembrie 2007. GarantiBank este sucursala din Romania a GarantiBank International, cu sediul la Amsterdam. Aceasta este detinuta in totalitate de Garanti Turcia, a treia banca privata din Turcia, avand active de peste 24 miliarde euro. Institutia financiara are sediul in Istanbul si a fost fondata in 1946, fiind detinuta, in egala masura, de conglomeratele Dogus Holding si General Electric. In urmatorii ani, GarantiBank Romania isi propune sa dezvolte canale de distributie alternative si sa isi extinda reteaua de agentii si ATM-uri. GarantiBank va implementa si in Romania serviciile de online banking existente in Turcia, pentru care banca a primit, sase ani la rand, premiul de "Cea mai buna banca de internet din Turcia".
Principalii jucatori pe piata bancara din Romania sunt BCR Erste Bank, BRD SocGen si Raiffeisen Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză