Citibank se promoveaza online cu Egg
Data publicarii: 07-02-2008 | MediaCitibank, companie internationala de servicii financiare, organizeaza o licitatie europeana pentru noul sau cont digital. Citibank a achizitionat anul trecut banca britanica online Egg, pentru aproximativ 730 milioane euro.
Compania a contactat deja o serie de agentii, urmand sa finalizeze lista licitatiei in urmatoarele doua saptamani, relateaza joi Brand Republic.
Serviciile furnizate de agentia castigatoare vor acoperi atat publicitatea pentru lansarea unor noi produse financiare si pentru consolidarea marcii Citibank in Europa, cat si imbunatatirea site-ului oficial al companiei. Institutia intentioneaza sa realizeze o fuzionare intre unele produse financiare proprii si cele ale Egg.
Dupa lansarea campaniei digitale, se asteapta ca Citibank sa investeasca si intr-un proiect publicitar ATL, tot la nivel european, pentru promvarea schimbarilor si pe canalele media traditionale.
Campania ATL va fi realizata de agentia Publicis, care a castigat in aprilie 2007 contul global de publicitate al Citibank, in valoare de peste 400 milioane euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an