Citibank se promoveaza online cu Egg
Data publicarii: 07-02-2008 | MediaCitibank, companie internationala de servicii financiare, organizeaza o licitatie europeana pentru noul sau cont digital. Citibank a achizitionat anul trecut banca britanica online Egg, pentru aproximativ 730 milioane euro.
Compania a contactat deja o serie de agentii, urmand sa finalizeze lista licitatiei in urmatoarele doua saptamani, relateaza joi Brand Republic.
Serviciile furnizate de agentia castigatoare vor acoperi atat publicitatea pentru lansarea unor noi produse financiare si pentru consolidarea marcii Citibank in Europa, cat si imbunatatirea site-ului oficial al companiei. Institutia intentioneaza sa realizeze o fuzionare intre unele produse financiare proprii si cele ale Egg.
Dupa lansarea campaniei digitale, se asteapta ca Citibank sa investeasca si intr-un proiect publicitar ATL, tot la nivel european, pentru promvarea schimbarilor si pe canalele media traditionale.
Campania ATL va fi realizata de agentia Publicis, care a castigat in aprilie 2007 contul global de publicitate al Citibank, in valoare de peste 400 milioane euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri