Campanie media impotriva alcoolului
Data publicarii: 08-02-2008 | MediaTimp de 3 ani, televiziunile si radiourile se vor implica intr-o campanie media impotriva alcoolului, in cadrul careia un spot de 15 secunde va inlocui textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Conduci relaxat prin oras, dupa lasarea intunericului. In mod bizar si placut, strazile sunt pline de femei frumoase, in costumatii provocatoare, care, culmea, par sa te si cunoasca. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zambet, pana ce te izbesti frontal de o alta masina. Din off, o voce iti explica ce se petrece: "O experienta placuta poate deveni o realitate ingrozitoare. Cand conduci baut".
Astfel arata si suna noul videoclip menit sa responsabilizeze soferii pe care ii leaga de alcool o frumoasa prietenie. Pana acum, orice individ iresponsabil se putea urca beat la volan sustinand ca nimeni nu l-a sfatuit contrariul. De-acum inainte, trei entitati cu nume sonore ii vor explica ca greseste, cel putin o data pe zi. CNA, Politia Romana si Asociatia Berarii Romaniei si-au dat mana pentru o campanie sociala, care va dura 3 ani si ii vizeaza in special pe soferii intre 18 si 35 de ani din mediul urban.
In cadrul campaniei, intitulate Realitatea se schimba cand conduci baut, vor fi difuzate spoturi radio si TV, timp de trei ani, incepand din februarie 2008. Attila Gasparik, vicepresedintele CNA, precizeaza ca posturile de radio si TV vor programa, cel putin odata pe zi, un spot video de 15 secunde, in locul cartonului cu textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri