Campanie media impotriva alcoolului
Data publicarii: 08-02-2008 | MediaTimp de 3 ani, televiziunile si radiourile se vor implica intr-o campanie media impotriva alcoolului, in cadrul careia un spot de 15 secunde va inlocui textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Conduci relaxat prin oras, dupa lasarea intunericului. In mod bizar si placut, strazile sunt pline de femei frumoase, in costumatii provocatoare, care, culmea, par sa te si cunoasca. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zambet, pana ce te izbesti frontal de o alta masina. Din off, o voce iti explica ce se petrece: "O experienta placuta poate deveni o realitate ingrozitoare. Cand conduci baut".
Astfel arata si suna noul videoclip menit sa responsabilizeze soferii pe care ii leaga de alcool o frumoasa prietenie. Pana acum, orice individ iresponsabil se putea urca beat la volan sustinand ca nimeni nu l-a sfatuit contrariul. De-acum inainte, trei entitati cu nume sonore ii vor explica ca greseste, cel putin o data pe zi. CNA, Politia Romana si Asociatia Berarii Romaniei si-au dat mana pentru o campanie sociala, care va dura 3 ani si ii vizeaza in special pe soferii intre 18 si 35 de ani din mediul urban.
In cadrul campaniei, intitulate Realitatea se schimba cand conduci baut, vor fi difuzate spoturi radio si TV, timp de trei ani, incepand din februarie 2008. Attila Gasparik, vicepresedintele CNA, precizeaza ca posturile de radio si TV vor programa, cel putin odata pe zi, un spot video de 15 secunde, in locul cartonului cu textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025