Profitul Allianz atinge in 2007 nivelul istoric de 8 miliarde euro
Data publicarii: 21-02-2008 | InternationalProfitul net al Allianz Group a inregistrat in 2007 o crestere de 13,5%, la 8 miliarde euro, comparativ cu 7 miliarde euro in anul precedent, arata un comunicat emis joi de companie.
In 2007, Allianz Group a avut un profit operational de 10,9 miliarde euro, in urcare cu 9% fata de anul anterior, cand profitul operational a atins un nivel de 10 miliarde euro.
Veniturile totale ale Allianz Group au avansat la 102,6 miliarde euro, fata de 101,1 miliarde euro in 2006.
Capitalurile proprii, de 48 miliarde euro, s-au mentinut din nou la un nivel ridicat in 2007. In anul precedent, capitalurile proprii au atins 50 miliarde euro.
Numarul de clienti la nivel mondial a urcat cu 7%, de la 75 milioane la 80 milioane in 2007.
"In ciuda conditiilor dificile din 2007, am reusit sa imbunatatim eficienta operationala si nivelul profitabilitatii, si sa atingem rezultate record in acest an", a declarat directorul executiv Allianz, Michael Diekmann. "Multumita activitatilor diversificate ale grupului, suntem mai putin vulnerabili la socurile din pietele individuale si din diversele sectoare", a adaugat acesta.
In divizia de asigurari pentru locuinte si dezastre, profitul operational Allianz s-a mentinut la nivelul de 6,3 miliarde euro inregistrat in anul anterior. Veniturile din prime brute subscrise s-au majorat, de la 43,7 miliarde euro in 2006, la 44,3 miliarde euro.
In divizia asigurarilor de viata si de sanatate, profitul operational a urcat la un nivel record de aproape 3 miliarde euro, comparativ cu 2,6 miliarde euro in 2006.
In divizia de gestionare a activelor, dezvoltarea pozitiva din ultimii ani a continuat in 2007, sustinuta de orientarea segmentului pe termen lung si de cresterea cererii pentru produse inovative. Profitul operational a crescut de la 1,29 miliarde euro in 2006 la 1,36 miliarde euro.
Consiliul de administratie va inainta consiliului de supraveghere o propunere de a majora dividendele cu 45%, de la 3,8 euro la 5,5 euro/actiune.
"In 2007, am atins rezultate foarte bune in ciuda turbulentelor din pietele financiare, fapt ce demonstraza un nivel sustinut al profitabilitatii de baza. Allianz este bine pozitionata pentru a face fata, de asemenea, provocarilor din 2008 si pentru a atinge din nou tintele pe termen mediu. Cu toate acestea, pietele financiare si evolutia lor vor avea un impact mai puternic decat de obicei asupra rezultatelor noastre", a mai declarat Diekmann.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză