BRD-SocGen estimeaza o crestere a profitului net cu 15-20% in acest an
Data publicarii: 25-02-2008 | Finante-BanciBRD-Groupe Societe Generale, al doilea creditor de pe piata romaneasca, si-ar putea spori in acest an profitul net cu 15-20%, daca nu se schimba foarte mult conditiile economice actuale, a declarat sambata, presedintele-director general al BRD, Patrick Gelin.
Potrivit NewsIn, in 2007, BRD-SocGen a obtinut un profit net de 917 milioane lei (274,8 milioane euro), in crestere cu 40% fata de anul anterior, pe fondul sporirii portofoliului de credite cu 44%, potrivit datelor financiare prezentate joi.
Patrick Gelin a precizat ca BRD isi va continua politica de acordare de dividende si pentru rezultatul financiar aferent anului 2007, iar partea exacta din profit alocata pentru dividende urmeaza sa fie propusa actionarilor de conducere in martie, pentru ca in aprilie adunarea generala a actionarilor sa decida prin vot distribuirea.
In aprilie 2007, actionarii BRD-SocGen au votat ca, din profitul net distribuibil (569 milioane lei din profitul net total de 656 milioane lei) aferent anului 2006, o cota de 45% sa fie alocata catre dividende, care au insumat 256 milioane lei sau 0,3672 lei/actione.
In 2008, BRD mizeaza pe o continuare a extinderii retelei de unitati, dar intr-un ritm mai lent decat cel de pana acum, a adaugat presedintele-director general al BRD.
In 2007, BRD-SocGen si-a extins reteaua cu peste o treime, de la 600 la 806 unitati.
Extinderea retelei va fi dublata de o crestere a pachetelor de produse si servicii, iar banca va fi acordata o atentie sporita anumitor categorii de clienti, precum tinerii sau romanii care lucreaza in strainatate, a mai spus Gelin.
Actionariatul BRD-SocGen este format din banca franceza Societe Generale, cu 58,33% din capitalul social, SIF Oltenia (5,34%), SIF Muntenia (5,27%), SIF Moldova (5,05%), SIF Transilvania (5%), SIF Banat-Crisana (4,6%), BERD (4,99%) si alti actionari (11,43%).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial