BRD Finance vrea sa-si sporesca afacerile cu 40% in acest an
Data publicarii: 25-02-2008 | AfaceriCompania de credite de consum BRD Finance anticipeaza ca isi va spori volumul finantarilor acordate cu 40% in acest an, de la nivelul de 608 milioane lei atins in 2007, a declarat directorul de marketing al companiei, Liliana Dumitru, la o conferinta de lansare a unui nou card.
BRD Finance a lansat, luni, impreuna cu Renault Credit International (RCI), al zecelea card din portofoliu, iar in urmatoarele doua luni intentioneaza sa mai lanseze inca doua carduri, potrivit NewsIn.
Cardul Renault este unul de plata, care ofera o reducere de 10% la orice revizie efectuata in reteaua Renault achitata cu acest card si deplasarea gratuita cu Renault Asistenta. Limita maxima de credit este de 15.000 lei, cu o dobanda lunara de 2,2% si un comision lunar de administrare de 0,5%.
Cardul Renault poate fi folosit pentru plati la orice aparat pentru plata cu cardul la comercianti (POS) si pentru retrageri de numerar de la bancomatele care afiseaza sigla Mastercard, in tara si in strainatate. Cardul cu marca Mastercard se emite gratuit, iar in reteaua proprie, Renault ofera o perioada de gratie de pana la 47 de zile cu costuri zero,potrivit oficialilor companiei emitente. La fiecare plata facuta cu cardul in reteaua Renault, clientii acumuleaza si puncte de fidelitate (2 puncte la un leu cheltuit).
Directorul de marketing al BRD Finance a precizat ca 110.000 de clienti posesori de autovehicule Renault vor primi cardul imediat.
"Suntem principalul partener bancar al Renault in Romania. Acest card este unic pe piata romaneasca si Romania este a treia tara in care exista acest card, dupa Franta si Italia", a declarat presedintele-director general al BRD-Groupe Societe Generale, Patrick Gelin.
BRD Finance este o companie mixta creata de BRD-Groupe Societe Generale (care detine 49% din capital) impreuna cu Franfinance (51%), filiala Grupului SocGen specializata in credite de consum. Prezenta pe piata romaneasca din luna aprilie 2004, BRD Finance este prezenta in peste 4.000 de magazine si retele de retail din Romania. BRD Finance mai are parteneriate cu Praktiker, Carrefour, Rombiz, Daniel, Diverta, Real, Boom TV si Staer.
Grupul financiar Renault Credit International (RCI) Banque, infiintat in 1980, este detinut in proportie de 100% de compania Renault si este specializat in finantarea achizitiilor si serviciilor auto ale marcilor Renault si Nissan.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive