BRD Finance vrea sa-si sporesca afacerile cu 40% in acest an
Data publicarii: 25-02-2008 | AfaceriCompania de credite de consum BRD Finance anticipeaza ca isi va spori volumul finantarilor acordate cu 40% in acest an, de la nivelul de 608 milioane lei atins in 2007, a declarat directorul de marketing al companiei, Liliana Dumitru, la o conferinta de lansare a unui nou card.
BRD Finance a lansat, luni, impreuna cu Renault Credit International (RCI), al zecelea card din portofoliu, iar in urmatoarele doua luni intentioneaza sa mai lanseze inca doua carduri, potrivit NewsIn.
Cardul Renault este unul de plata, care ofera o reducere de 10% la orice revizie efectuata in reteaua Renault achitata cu acest card si deplasarea gratuita cu Renault Asistenta. Limita maxima de credit este de 15.000 lei, cu o dobanda lunara de 2,2% si un comision lunar de administrare de 0,5%.
Cardul Renault poate fi folosit pentru plati la orice aparat pentru plata cu cardul la comercianti (POS) si pentru retrageri de numerar de la bancomatele care afiseaza sigla Mastercard, in tara si in strainatate. Cardul cu marca Mastercard se emite gratuit, iar in reteaua proprie, Renault ofera o perioada de gratie de pana la 47 de zile cu costuri zero,potrivit oficialilor companiei emitente. La fiecare plata facuta cu cardul in reteaua Renault, clientii acumuleaza si puncte de fidelitate (2 puncte la un leu cheltuit).
Directorul de marketing al BRD Finance a precizat ca 110.000 de clienti posesori de autovehicule Renault vor primi cardul imediat.
"Suntem principalul partener bancar al Renault in Romania. Acest card este unic pe piata romaneasca si Romania este a treia tara in care exista acest card, dupa Franta si Italia", a declarat presedintele-director general al BRD-Groupe Societe Generale, Patrick Gelin.
BRD Finance este o companie mixta creata de BRD-Groupe Societe Generale (care detine 49% din capital) impreuna cu Franfinance (51%), filiala Grupului SocGen specializata in credite de consum. Prezenta pe piata romaneasca din luna aprilie 2004, BRD Finance este prezenta in peste 4.000 de magazine si retele de retail din Romania. BRD Finance mai are parteneriate cu Praktiker, Carrefour, Rombiz, Daniel, Diverta, Real, Boom TV si Staer.
Grupul financiar Renault Credit International (RCI) Banque, infiintat in 1980, este detinut in proportie de 100% de compania Renault si este specializat in finantarea achizitiilor si serviciilor auto ale marcilor Renault si Nissan.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial