Google, cel mai tare brand din Marea Britanie
Data publicarii: 26-02-2008 | MediaGoogle a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara, informeaza The Guardian, citat de HotNews. In "top 5", Google a surclasat, intre altele, Microsoft, British Petroleum, BBC si GlaxoSmithKline, lista primelor zece branduri puternice din Regat fiind completata de Rolls Royce, Financial Times, British Airways, FedEx si Hertz.
In sectorul media, Financial Times este urmat de Reuters - clasata pe locul 13 in topul general - si de The Economist, clasat pe locul 36. Superbrands noteaza ca, in pofida faptului ca primul loc este revendicat de Google, lista este dominata de branduri existente de mult timp pe piata britanica, in top 50 existand doar un singur alt brand dezvoltat dupa 1990 - eBay (locul 43).
Yahoo este unul dintre brandurile cu cele mai spectaculoase caderi fata de anul trecut, ajungand de pe locul 79 pe 102.
Intre brandurile din sectorul publicitatii, Saatchi & Saatchi este cel mai bine clasat (locul 50), urmat la mare distanta de Ogilvy&Mather, parte a grupului WPP (locul 188). In top 500 mai apar M&C Saatchi, JWT, McCann-Erickson, AMV BBDO si Bartle Bogle Hegarty.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri