Dacia, cel mai popular brand romanesc pentru internauti
Data publicarii: 27-02-2008 | MediaDacia conduce detasat in topul celor mai populare si de incredere branduri din Romania pe Internet, potrivit unui studiu dedicat prezentei in mediul online a brandurilor de pe piata locala, realizat de companiile Gemius si Evensys, citat de HotNews. La nivel general, internautii romani considera Nokia drept cel mai de incredere brand din lume, in timp ce Coca-Cola este vazuta ca cea mai populara marca, iar Google cel mai prezent brand pe Internet.
In topul celor mai de incredere branduri din Romania, Dacia se afla pe primul loc cu 17% din optiunile internautilor romani. Pe urmatoarele patru pozitii se plaseaza Arctic (6,1%), BCR (5%), Dorna(4,4%) si Ursus (4,3%). Tot Dacia conduce si la popularitate cu 34,2% din preferintele internaturilor romani, urmata de Arctic (5,8%), Ursus (5,5%), BCR (4,8%) si Unirea (4%).
La nivel general, topul celor mai de incredere marci este dominat de Nokia cu 18,7%, urmata de Coca-Cola (14,3%), Mercedes (10,8%), Nike (10%) si Adidas (9,2%). Pe primul loc intopul celor mai populare branduri la nivel general se numara Coca-Cola, marca urmata de Nokia, Adidas, Nike si Dacia. Google conduce in topul celor mai prezente branduri pe Internet cu 16,2%, fiind urmat de Yahoo!, Coca-Cola, Microsoft si Nokia.
Integral in HotNews
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri