Dacia, cel mai popular brand romanesc pentru internauti
Data publicarii: 27-02-2008 | MediaDacia conduce detasat in topul celor mai populare si de incredere branduri din Romania pe Internet, potrivit unui studiu dedicat prezentei in mediul online a brandurilor de pe piata locala, realizat de companiile Gemius si Evensys, citat de HotNews. La nivel general, internautii romani considera Nokia drept cel mai de incredere brand din lume, in timp ce Coca-Cola este vazuta ca cea mai populara marca, iar Google cel mai prezent brand pe Internet.
In topul celor mai de incredere branduri din Romania, Dacia se afla pe primul loc cu 17% din optiunile internautilor romani. Pe urmatoarele patru pozitii se plaseaza Arctic (6,1%), BCR (5%), Dorna(4,4%) si Ursus (4,3%). Tot Dacia conduce si la popularitate cu 34,2% din preferintele internaturilor romani, urmata de Arctic (5,8%), Ursus (5,5%), BCR (4,8%) si Unirea (4%).
La nivel general, topul celor mai de incredere marci este dominat de Nokia cu 18,7%, urmata de Coca-Cola (14,3%), Mercedes (10,8%), Nike (10%) si Adidas (9,2%). Pe primul loc intopul celor mai populare branduri la nivel general se numara Coca-Cola, marca urmata de Nokia, Adidas, Nike si Dacia. Google conduce in topul celor mai prezente branduri pe Internet cu 16,2%, fiind urmat de Yahoo!, Coca-Cola, Microsoft si Nokia.
Integral in HotNews
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an