Dacia, cel mai popular brand romanesc pentru internauti
Data publicarii: 27-02-2008 | MediaDacia conduce detasat in topul celor mai populare si de incredere branduri din Romania pe Internet, potrivit unui studiu dedicat prezentei in mediul online a brandurilor de pe piata locala, realizat de companiile Gemius si Evensys, citat de HotNews. La nivel general, internautii romani considera Nokia drept cel mai de incredere brand din lume, in timp ce Coca-Cola este vazuta ca cea mai populara marca, iar Google cel mai prezent brand pe Internet.
In topul celor mai de incredere branduri din Romania, Dacia se afla pe primul loc cu 17% din optiunile internautilor romani. Pe urmatoarele patru pozitii se plaseaza Arctic (6,1%), BCR (5%), Dorna(4,4%) si Ursus (4,3%). Tot Dacia conduce si la popularitate cu 34,2% din preferintele internaturilor romani, urmata de Arctic (5,8%), Ursus (5,5%), BCR (4,8%) si Unirea (4%).
La nivel general, topul celor mai de incredere marci este dominat de Nokia cu 18,7%, urmata de Coca-Cola (14,3%), Mercedes (10,8%), Nike (10%) si Adidas (9,2%). Pe primul loc intopul celor mai populare branduri la nivel general se numara Coca-Cola, marca urmata de Nokia, Adidas, Nike si Dacia. Google conduce in topul celor mai prezente branduri pe Internet cu 16,2%, fiind urmat de Yahoo!, Coca-Cola, Microsoft si Nokia.
Integral in HotNews
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor