Flamingo International vizeaza anul acesta afaceri de 210 milioane euro
Data publicarii: 05-03-2008 | AfaceriRetailerul Flamingo International a inregistrat anul trecut afaceri de 171 milioane euro, in crestere cu aproximativ 11% fata de 2006, iar pentru 2008 mizeaza pe afaceri de 210 milioanme euro si pe un profit net de 2,6 milioane euro cu 392% mai mult ca in 2007, a anuntat compania.
Potrivit rezultatelor financiare preliminare Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C, si lider pe segmentul PC-uri a inregistrat in 2007 un profit net in valoare de 500.000 euro. In acelasi timp, suprafata totala de vanzare a grupului a crescut cu 20%, la aproximativ 54.000 mp la finalul anului trecut, comparativ cu 45.000 mp la sfarsitul lui 2006.
Reprezentantii Flamingo International sustin ca in 2007, compania s-a concentrat asupra dezvoltarii retelei de magazine de suprafata mare, deschizand peste 10 noi unitati Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafata totala de vanzare a retailer-ului.
"In 2007 am finalizat procesul de consolidare a grupului si ne-am indeplinit in totalitate obiectivele propuse, avand toate semnele ca intregul proces de restructurare prin care a trecut Flamingo International a fost un succes. Anul acesta ne propunem sa castigam in mod sistematic o cota din ce in ce mai mare pe piata retailului electronic, electrocasnic si IT&C, prin continuarea dezvoltarii retelei Flanco World si prin lansarea unui nou concept de magazine de entertainment & IT sub brandul Flamingo Computers. Anul acesta vizam o cifra de afaceri de 210 milioane euro", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
In 2008, compania va continua procesul de dezvoltare a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.
Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 mp - 3.000 mp), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private