MacBook Air s-a lansat in Romania
Data publicarii: 05-03-2008 | IT&CLa mai putin de doua luni de la anuntarea lui MacBook Air, cel mai subtire notebook din lume, importatorul oficial Apple in Romania, I.R.I.S, a anuntat disponibilitatea modelului in curand si pe meleagurile noastre.
Evenimentul de lansare a avut loc marti, 4 martie, in cadrul cafenelei Starbucks din Plaza Romania. Dupa cum se stie Starbucks este unul din partenerii importanti Apple, motiv pentru care a fost si aleasa locatia pentru evenimentul de lansare.
Intr-un cadru relaxat am asistat la prezentarea caracteristicilor lui MacBook Air, caracteristici pe care le-am discutat si criticat in ianuarie, cu ocazia lansarii oficiale din cadru MacWorld San Francisco. Cel mai important lucru este insa faptul ca am apucat sa ne si jucam putin cu MacBook Air, experienta pe care Internetul nu ti-o poate pune la dispozitie, in ciuda multitudinii de review-uri care trateaza subiectul.

Ca mai toate produsele Apple si MacBook Air impreasioneaza prin dimensiuni (mai putin de 2 centimetri in cel mai gros punct), design si constructie (apropiata de perfectiune). Lucru care iti taie avantul este pretul: ~ 6900 RON pentru versiunea de baza, cu harddisk P-ATA de 80 GB si procesor Core 2 Duo la 1.6 GHz. Daca mai adaugi cateva accesorii gen unitate optica externa si adaptor de retea Ethernet pretul sare lejer de 7500 RON, mult prea mult pentru un laptop cu posibilitati de conectare reduse (un singur port USB, lipsa slot PCMCIA/Express Card si 3G).
Pana la urma MacBook Air este un produs de lifestyle, ratiunile de ordin tehnic neavand sens in cazul celui mai subtire notebook din lume. Cu toate acestea nu poti sa nu te uiti la concurenta reprezentata de Sony Vaio TZ si Toshiba Portege R500.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI