Millennium Bank deschide un call center care va functiona nonstop
Data publicarii: 10-03-2008 | Finante-BanciDin data de 11 martie, Call Center-ul Millennium Bank va fi disponibil nonstop pentru clientii bancii, persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Prin apelarea numerelor: 0 801 000 111 (pentru reteaua Romtelecom) sau *2111 (pentru retelele Vodafone si Orange) - clientii persoane fizice pot efectua operatiuni, beneficiind de asistenta specializata din partea unui consultant Millennium Bank.
Serviciul Call Center poate fi utilizat pentru obtinerea de informatii privind soldurile, conturile, sau datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, operarea de schimburi valutare, rambursarea sumelor utilizate din limita aferenta cardului de credit, inchiderea depozitelor la termen, schimbarea codului PIN pentru cardurile de credit/debit, activarea cardurilor noi, blocarea cardurilor pierdute/furate, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul serviciul Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii. Apeland numarul de Call Center nu mai este necesara deplasarea la una dintre sucursalele noastre si pot fi rezolvate in timp real solicitarile clientilor", a declarat Jose Toscano, director general Millennium Bank.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini