Lufthansa lanseaza serviciul de private jet
Data publicarii: 12-03-2008 | AfaceriCompania aeriana Lufthansa a intrat in acest program in 2005, in parteneriat cu Net Jets. Se pare ca afacerea este una extrem de profitabila, (anul trecut numarul zborurilor private a crescut cu 26%) din moment ce operatorul a decis sa inaugureze propria flota aeriana destinata exclusiv curselor private.
Lufthansa va achizitiona sapte avioane din clasa business, de la producatorul nord-american Cessna, devenind astfel primul operator aerian din Europa ce va pune la dispozitia clientilor, din aceasta vara, exclusivistul serviciu de private jet.
Reprezentantii companiei germane au anuntat ca, in urmatoarele 12 luni, Lufthansa va achizitiona 9 avioane ce vor opera curse in Europa si pe intregul teritoruiu al Rusiei. Acestia intentioneaza sa puna la dispozitia clientilor patru categorii de astfel de aeronave, care vor dispune de 4 pana la 12 locuri.
Acest gen de zboruri particulare a cunoscut o adevarata explozie in ultimii trei ani, tot mai multi oameni de afaceri sau demnitari dorind sa evite aglomeratia si intarzierile tot mai dese ale zborurilor obisnuite si sa-si sa mareasca astfel gradul de productivitate.
In acest sens, multe alte companii aeriene europene au inceput sa ia in considerare includerea unui astfel de serviciu in programul lor de dezvoltare. Printre acestea se numara KLM, care, in ultimul timp s-a aratat extrem de interesata de piata jet-urilor foarte usoare, de mici dimensiuni (4 locuri). Cu toate acestea, momentan, Lufthansa este singura companie aeriana din Europa ce a realizat progrese esentiale in acest domeniu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online