Internetul romanesc a dat in clocot
Data publicarii: 13-03-2008 | MediaPiata de publicitate online este in fierbere, noteaza Adevarul. Saptamana trecuta, Marius Pahomi, directorul Interaction Business Development din cadrul agentiei Mediaedge:CIA, l-a acuzat, pe blogul sau, pe Val Voicu, director AdEvolution, ca ar umfla traficul portalului pentru femei Feminis.ro cu ajutorul site-ului eAstrolog.ro.
Fiecare site inscris in Trafic.ro sau in Studiul de Audienta si Trafic Internet al BRAT (SATI) trebuie sa aiba in pagina un script care contorizeaza audienta site-ului respectiv. In cazul de fata, scripturile de audienta de pe site-ul Feminis apar si pe site-ul eAstrolog.
Prin aceasta miscare, audienta eAstrolog, un site vechi de opt ani, a fost transferata portalului Feminis, sustine Marius Pahomi. Astfel, Feminis, portal lansat in urma cu o luna, a fost propulsat in top 10 cele mai vizitate site-uri pentru femei. "Clientii publicitari neexperimentati si indusi in eroare vor cumpara fara sa stie, in proportie de 95%, bannere pe eAstrolog.ro", a precizat Marius Pahomi pe blogul sau.
Drept raspuns la acuzatiile lui Pahomi, firma lui Val Voicu, AdEvolution, a emis un comunicat in care anunta integrarea celor doua site-uri care creeaza "cea mai mare comunitate feminina din internetul romanesc".
Acest parteneriat, spune comunicatul, este conceput dupa modele celebre precum alianta internationala iVillage.com si serviciul Astrology.com. Contactat de "Adevarul", Val Voicu a declarat ca "acesta este un model de business practicat in afara. Eu respect regulamentul BRAT. Problema pusa de mai multe persoane din industrie este la nivel de etica".
Portalul Feminis a fost lansat in luna februarie a acestui an de compania Feminis Publishing. Pe 5 martie, firma a solicitat Trafic.ro integrarea eAstrolog in Feminis.ro, urmand ca audientele lor sa fie inregistrate impreuna. Trafic s-a conformat cererii cu conditia ca in urmatoarele 45 de zile sa faca "integrarea" celor doua site-uri.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall