BRD lanseaza o noua versiune a serviciului Internet Banking pentru companii
Data publicarii: 17-03-2008 | Finante-BanciBRD a lansat o noua versiune a serviciului de internet banking adresat companiilor - BRD@ffice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Serviciul de Internet Banking pentru companii cuprinde functionalitati noi, care permit gruparea beneficiarilor in doua categorii, publici si privati si ofera un motor de cautare a beneficiarilor. Serviciul permite plata facturilor catre furnizorii de utilitati agreati de banca, numarul beneficiarilor posibili fiind marit de la 100 la 300, iar timpul de pastrare a extraselor de cont in aplicatie a crescut de la 21 la 66 de zile. Aplicatia este disponibila si in limba engleza.
Clientii companii pot, intre altele, consulta soldurile conturilor proprii, realiza si programa plati in lei si valuta, incarca fisiere de plati, constitui depozite. Serviciul permite realizarea de operatiuni de schimb valutar, precum si definirea platitorilor si a beneficiarilor direct de la calculatorul propriu.
Toate comisioanele aferente platilor beneficiaza de o reducere de 40% in raport cu tariful standard practicat de banca.
"Tendinta generala in piata bancara este orientarea clientilor spre canale alternative de distributie a produselor si serviciilor bancare, de aceea dezvoltarea serviciilor de Internet Banking va avea intotdeauna un rol prioritar in planurile noastre" a declarat Jean Baptiste Hueber, Directorul Departamentului Strategie si Marketing din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an