Piata de LCD-uri se va dubla anul acesta, comparativ cu 2007
Data publicarii: 17-03-2008 | AfaceriVanzarile de LCD-uri se vor dubla in 2008, la aproximativ 500.000 de unitati, comparativ cu 2007, au declarat luni reprezentantii companiei Flamingo International, ce activeaza pe piata de electronice, electrocasnice si IT & C din Romania.
Valoarea vanzarilor de LCD-uri ar putea cunoaste o crestere semnificativa in 2008, datorita preturilor tot mai accesibile, a tendintei romanilor de a inlocui televizoarele vechi cu echipamente de ultima generatie si a ofertelor variate existente pe piata, acest segment de piata fiind estimat de reprezentantii Flamingo International la peste 300 milioane euro.
Conform estimarilor companiei, tendinta o vor inregistra si vanzarile de plasme, care vor creste, anul acesta, pana la aproximativ 50.000 de unitati.
"Conform datelor din piata, in mediul urban, gradul de penetrare a televizoarelor LCD a fost anul trecut de aproximativ 10%, ceea ce indica un potential de crestere foarte mare pe acest segment", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Potrivit datelor detinute de Flamingo International, in 2007, pe piata de electronice au fost vandute 250.000 de unitati de LCD-uri si plasme, compania detinand o cota de 15% din aceasta piata. In 2007, vanzarile de LCD-uri si plasme au contribuit cu 25% la totalul vanzarilor inregistrate de Flamingo International. Cele mai solicitate branduri pentru aceasta categorie de produse au fost, anul trecut, Samsung, Philips, Sony, LG, Veryo, Grundig.
Conform unui studiu de piata realizat anul trecut de SNA Focus, printre cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare a unui televizor LCD sau a unei plasme sunt: brandul, caracteristicile tehnice (34%) si pretul (12%). Comparativ cu 2006, incepand de anul trecut, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante in procesul de achizitie, alaturi de designul produsului cumparat si de tendintele in designul interior.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an