Generali Asigurari lanseaza o noua asigurare tip unit-linked
Data publicarii: 24-03-2008 | Finante-BanciPe o piata a asigurarilor tip unit-linked de aproximativ 550 milioane RON, Generali Asigurari lanseaza o noua asigurare de viata cu componenta investitionala - Easy GENIUS (GENerali Investment Unit Solution), se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Noul produs Generali le propune asiguratilor un risc moderat, tinand cont de durata mare de investitie (20 de ani) si de portofoliul investitional echilibrat (25% - actiuni cotate la Bursa de Valori Bucuresti si 75% - instrumente cu venituri fixe, dintre care maximum 45% obligatiuni).
"Easy GENIUS este o varianta simplificata a produsului pe care Generali Asigurari il detine deja in portofoliu - GENerali Investment Unit Solution - si a fost special creat pentru a putea fi vandut si de catre forta de vanzare (agentii de marketing), care a actionat pentru colectarea adeziunilor la fondul de pensii administrat privat de Generali Fond de Pensii. Mare parte dintre agentii de marketing s-a aratat interesata de continuarea activitatii in sectorul financiar si atunci am gandit ca ar fi oportun sa le oferim aceasta posibilitate", a declarat Ovidiu Racoveanu, Sef Serviciu Asigurari de Viata.
Easy GENIUS se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 16 si 55 de ani si cu un venit anual mediu de peste 13.000 de lei. Clientii pot opta pentru unul din cele patru praguri fixe de investitie, in functie de veniturile personale, respectiv prime anuale de 1.000 RON, 1.200 RON, 1.500 RON sau 2.000 RON.
Alte caracteristici ale produsului:
- optiunea pentru depuneri suplimentare
- castigul obtinut este neimpozabil
- suma finala poate fi primita fie integral, fie in rente
- platile esalonate se pot face inclusiv in rate semestriale sau trimestriale
- se pot efectua retrageri partiale.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an